Multikino wprowadza pakiety reklamowe

Multikino wprowadza zintegrowane pakiety reklamowe. Obejmują onezarówno spoty przed filmami, jak i reklamy offscreenowe w kinach.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Wprowadzona przez Multikino zintegrowana oferta reklamowa składasię z czterech głównych pakietów: Multi75, Multi150, Multi250 iMulti350. Każdy z nich obejmuje określony okres emisji spotów wposzczególnych blokach przed filmami oraz reklamy na nośnikachoffscreenowych, a dwa droższe pakiety - również ambient, reklamy wbarach kinowych i specjalne pokazy filmowe. Multikino zapewniarównież reklamodawcom korzystającym z tych pakietów kupony dlapracowników, obecność w swoim mailingu i serwisie internetowym,projekty specjalne oraz sale kinowe na konferencje.

Ceny poszczególnych pakietów są sugerowane w ich nazwach:Multi75 kosztuje 75 tys. zł netto, Multi150 - 150 tys. zł netto,Multi250 - 250 tys. zł netto, a Multi350 - 350 tys. zł netto. Wofercie dostępne są również pakiety Multi500, Multi750, MultiMilionoraz możliwość indywidualnego tworzenia pakietu z klientem.Multikino uzasadnia wprowadzenie zintegrowanej oferty łączącejreklamę on- i offscreenową tym, że odwiedzający kina najczęściejszukają wcześniej informacji w internecie, a do samych kinprzychodzą kilkadziesiąt minut przed rozpoczęciem seansu izazwyczaj odwiedzają bar.- Proponujemy reklamodawcom holistyczne dotarcie na wszystkiesposoby do odbiorców w naszych kinach- opisuje Kinga Dołęga,dyrektor biura reklamy Multikina.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"