Multimedia: 25-proc. wzrost liczby klientów telewizji cyfrowej

Sieć kablowa Multimedia Polska na koniec I kwartału br. miała ok. 108 tys. abonentów telewizji cyfrowej i IPTV, czyli o 25,5 proc. więcej niż rok wcześniej. To właśnie ta usługa zanotowała największy wzrost u operatora.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Łącznie liczba abonentów telewizji analogowej i cyfrowej Multimediów wyniosła na koniec marca br. ok. 663 tys. - było to o 4 proc. więcej niż rok wcześniej. Oznacza to, że z usługi DTV bądź IPTV korzystało 16 proc. wszystkich klientów usługi telewizyjnej w tej sieci.

Wzrost liczby abonentów dostępu do internetu w Multimedia Polska wyniósł 13 proc. Na koniec I kwartału z usługi internetowej operatora korzystało ok. 331 tys. klientów.

Z kolei liczba abonentów usług telefonicznych (łącznie z pośrednimi usługami głosowymi i aparatami wrzutowymi) wyniosła ok. 225 tys., co oznacza wzrost w skali roku wynoszący 12,2 proc.

Ogółem na dzień 31 marca br.  z usług sieci Multimedia Polska korzystało 672,5 tys. abonentów, czyli około 1 proc. więcej niż rok wcześniej.

Spółka w raporcie podała także, że na koniec I kwartału miała ok. 307 tys. abonentów, którzy korzystali z więcej niż jednej usługi, w tym ok. 91 tys. klientów pakietu Triple Play.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech