Multimedia Polska chcą mieć 52 mln zł przychodów z segmentu biznesowego w 2010 r.

Dostawca telewizji kablowej i usług telekomunikacyjnych Multimedia Polska liczą, że w 2010 r. jego przychody z segmentu biznesowego wzrosną o 12% do 52 mln zł, poinformowali przedstawiciele spółki na konferencji prasowej we wtorek.

masz / isb / pr
masz / isb / pr
Udostępnij artykuł:

"Chcemy wykorzystać nasz potencjał zarówno infrastrukturalny jak i intelektualny" - powiedział prezes Andrzej Rogowski przedstawiając plany strategii rozwoju spółki w sektorze korporacyjnym. Plan zakłada, że w 2010 r. przychody spółki z usług dla firm wyniosą 52 mln zł wobec 48,5 mln zł w 2009 r. i w 43,8 mln zł w 2008 r.

W latach 2011-2012 przychody Multimedia Polska z sektora biznesowego mają rosnąć w tempie ponad 20%, a później w zbliżonym do 20%.

W 2009 r. 46% przychodów z sektora biznesowego spółki pochodziło z segmentu SOHO obejmującego mikroprzedsiębiorstwa, których miesięczny rachunek wynosi do 200 zł. Natomiast 11% przychodów przypadało na segment LA (Large Account) największych firm płacących ponad 20 tys. zł miesięcznie.

Multimedia Polska liczy na wzrost liczby klientów m.in. przez rozszerzenie sieci sprzedaży, a także poprawę obsługi klientów biznesowych dla których obsługi zbudowała odrębny dział call center.

Wzrost przychodów ma przynieść też wprowadzenie nowych usług. Od lipca spółka wprowadzi do swojego portfolio usług IP VPN (Virtual Private Networks). Spółka daje też możliwość stworzenia przez firmę własnych usług multiliniowych i chce w najbliższym czasie podpisać w tym zakresie pierwszą umowę.

Wśród swoich klientów biznesowych spółka wymienia m.in.: Eurobank, Black Red White, Hutę Stalowa Wola, Uniwersytet Mikołaja Kopernika.

Na początku marca Rogowski mówił, że spółka liczy, iż w okresie 2010-2011 uda się jej podtrzymać obecną dynamikę wzrostu przychodów i skorygowanego wyniku EBITDA. W 2009 r. przychody spółki wzrosły o 11% r/r, a skorygowana EBITDA o 12% r/r. We wtorek powtórzył, że planowana dynamika przychodów będzie zbliżona do 12-proc. wzrostu zakładanego dla sektora biznesowego.

Narastająco w I-IV kw. 2009 roku spółka miała 64,13 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 50,27 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 526,32 mln zł wobec 475,44 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech