Usługa internetowa o prędkości 1,2 Gb/s została wprowadzona pilotażowo w grudniu ub.r. - w Gdańsku, Łodzi, Konstantynowie Łódzkim, Aleksandrowie Łódzkim oraz Zduńskiej Woli.
- Zaczęliśmy pod koniec ubiegłego roku od sprawdzenia jak internauci zareagują na tę ofertę. Stworzyliśmy mapę miast, w których Multimedia Polska pełnią istotną rolę. Wybraliśmy dwa zaawansowane technologicznie rynki: Gdańsk, Łódź i okolice. Nasza propozycja została świetnie przyjęta przez klientów, więc poszerzaliśmy krąg o kolejnych kilkadziesiąt miejscowości - tłumaczy Piotr Rogowski, dyrektor pionu sprzedaży i marketingu Multimedia Polska.
Od 1 kwietnia br. usługa internetowa o prędkości 1,2 Gb/s będzie oferowana także klientom z Warszawy i okolic.
Cena miesięcznego abonamentu wynosi 119 zł. Umowa na nową usługę trwa 12 miesięczny. Przy jej zawarciu należy doliczyć dodatkowy jednorazowy koszt 19,99 zł (opłata aktywacyjna).

W 2017 r. Grupa Multimedia Polska zanotowała spadek wpływów ze sprzedaży o 3 proc. do 678,4 mln zł oraz 1,8 mln zł straty netto (wobec 9,4 mln zł zysku rok wcześniej). Na koniec 2017 r. miała ponad 750 tys. klientów i 1,75 mln sprzedanych usług jednostkowych (RGU).











