W spotach telewizyjnych występuje multimedialna rodzina znana z poprzednich działań reklamowych spółki. Reklama emitowana jest w największych stacjach telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych. Działania obejmują również portale internetowe (display i adwords) oraz outdoor.
W ramach nowej oferty Multimediów, klienci którzy udokumentują swoje wydatki na internet u innego usługodawcy, otrzymają rabat do 20 proc., na tę usługę w Multimedia Polska. Oferta dotyczy wszystkich prędkości dostępnych u operatora. W działaniach reklamowych spółka skupia się na prędkościach 30, 60 i 120 Mb/s.
Kampania ruszyła 15 maja br. Kreację przygotowała agencja MediaMocni, a spoty wideo przygotowała firma Papaya Films. Media telewizyjne zaplanował dom Innovations Media.

Na koniec marca 2013 r. z szerokopasmowego dostępu do internetu w sieci Multimedia Polska korzystało ok. 482 tys. klientów.











