W ramach immersyjnego widowiska stworzono przestrzeń pełną muzyki, efektów świetlnych i interaktywnych instalacji, m.in. huśtawkę multimedialną oraz wizualne projekcje na kolumnach w sali głównej. We wnętrzu rozbrzmiewała muzyka zespołów The Blaze, Kuvau i Catz 'n Dogz, a na scenę prowadził specjalnie przygotowany tunel świetlny.
Goście Zamku Ujazdowskiego mogli uczestniczyć w interaktywnych strefach i korzystać z personalizowanych atrakcji. Całość opowiadała o świecie, w którym technologia staje się dyskretną scenografią życia, a nie jego głównym aktorem. Podkreślała kluczowe wartości dla organizatora: innowacyjność, transformację i odpowiedzialność.

Wprowadzenie nowego produktu wpisuje się w globalną strategię BAT – A Better Tomorrow / A Smokeless World – której celem jest ograniczenie roli tradycyjnych papierosów i rozwój kategorii potencjalnie mniej szkodliwych produktów.
– Premiera glo Hilo w Polsce to dowód na to, że konsekwentnie realizujemy naszą wizję transformacji w kierunku świata wolnego od dymu. Inwestujemy w innowacje, technologie i odpowiedzialny rozwój, a Polska odgrywa w tym procesie wyjątkowo ważną rolę – powiedział Blagoje Jovanovic, dyrektor generalny BAT Polska, podkreślając, że nasz kraj to dla nich strategiczny rynek, w który firma zainwestowała dotąd miliardy złotych.
Chodzi o inwestycje w fabrykę w Augustowie, centra usług biznesowych i ośrodki innowacji, dzięki czemu Polska obsługuje dziesiątki rynków w Europie i na świecie. W naszym kraju zatrudnionych jest kilka tysięcy osób w obszarach digitalizacji, technologii i badań.

Na wydarzeniu pojawili się m.in. Grażyna Szapołowska, Joanna Horodyńska, Malwina Wędzikowska, Ada Fijał, Radek Pestkaczy Kasia Sokołowska. Spotkanie prowadził dziennikarz i prezenter Damian Michałowski.
Teraz The Circle zaprasza na kolejne wydarzenie – Warszawski Festiwal Filmowy, który odbędzie się 10-19 października. Będzie to okazja do spotkań z twórcami i obejrzenia premierowych pokazów.











