W reklamie Muniek Staszczyk i Klaudia Szafrańska opisują, jak różne osoby doznają wrażeń muzycznych, a towarzyszy im napój Pepsi i kojarzące się z jego identyfikacją wizualną elementy graficzne. Spot promuje limitowaną edycję opakowań Pepsi z hasłami i grafikami o muzyce.
To pierwsza duża kampania reklamowa, w której występuje Muniek Staszczyk. Wiosną ub.r. piosenkarz wspólnie m.in. z Tomaszem Bagińskim, Michałem Łojewskim oraz Albo Inaczej uczestniczył w akcji „Czarna Polana” sponsorowanej przez markę wódki Żubrówka Czarna produkowanej przez CEDC Polska.

Nowa reklama Pepsi jest kolejną odsłoną komunikacji pod hasłem „Pepsi Taste the Beat”, w ramach której Klaudia Szafrańska, Kali i PlanBe nagrali piosenkę „Tam Gdzie Wy” (jej produkcją zajął się Sir Mich).
W kampanii biorą też udział dziennikarze muzyczni Gabi Drzewiecka i Piotr Kędzierski.

Obsługą marketingową Pepsi w Polsce zajmują się agencje BBDO Warszawa (kreacja reklam ATL), Artegence (działania w internecine), OMD Media Direction (zakup mediów) i Questia Communications Management Consultants (działania PR).











