Konkurs na mural w klimacie Cyberpunka trwał od 6 listopada. W ramach zabawy, uczestnicy mieli za zadanie przygotować techniką cyfrową grafikę zawierającą elementy charakterystyczne dla gry oraz dla marki Play (np. kolory, blob). Prace należało opublikować na profilu na Instagramie, oznaczyć w poście @play_polska i dodać hasztagi #PlayCyberpunk2077 oraz #TeamPlay.
Zwycięski projekt został ręcznie namalowany na ścianie Domu Braci Jabłkowskich, przy ulicy Brackiej 25 w Warszawie i będzie widniał do końca grudnia.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/cyberpunk-2077-playstation4-xbox-bledy-oceny-hotfix-od-cd-projekt ##
Za realizację malarską odpowiada warszawskie Good Looking Studio, które było także autorem pierwszego z Cyberpunkowych murali na ul. Chmielnej w Warszawie. W przeszłości studio realizowało również muralową promocję Wiedźmina 3.

Gra "Cyberpunk 2077" zadebiutowała na rynku 10 grudnia. Prace nad tytułem trwały od wielu lat, pierwsze informacje na temat gry pojawiły się w 2012 r. Gra jest największą produkcją studia CD Projekt Red obok wprowadzonej na rynek w 2015 r. gry pod marką Wiedźmin. Koszty produkcji i marketingu "Cyberpunka 2077" są szacowane na 1-1,2 mld zł.











