Jubileuszowa kampania KGHM, realizowana pod hasłem „Przyszłość jest z miedzi!”, oprócz standardowych reklam objęła m.in. 44-minutowy program o firmie przedstawiający m.in. podziemne miasto i dokonania Jana Wyżykowskiego. W programie występują górnicy, hutnicy, ratownicy i wiele innych osób związanych z firmą.
Natomiast na budynku KGHM ZANAM w Legnicy namalowano mural, który nawiązuje do przemysłu wydobywczego w Zagłębiu Miedziowym: czarne tło ma symbolizować galowy strój górnika, a miedź to strategiczny surowiec firmy.

W najbliższą niedzielę 9 maja w TVP2 wyemitowany zostanie specjalny odcinek „Familiady” z udziałem pracowników KGHM. Ich konkurentami będą prezenterzy publicznego nadawcy: Maciej Kurzajewski, Katarzyna Cichopek i Rafał Brzozowski.

- Jubileusz to 60 lat ciężkiej pracy wielu tysięcy ludzi, pracowników KGHM. To wielkie doświadczenie pokoleniowe. Jan Wyżykowski zrobił pierwszy krok, a za nim poszli kolejni odkrywcy i wizjonerzy. Powstawały kolejne oddziały, wprowadzaliśmy innowacje w produkcji, planowaliśmy kolejne inwestycje - komentuje Marcin Chludziński, prezes KGHM.
Kampania potrwa do końca czerwca, obejmuje przede wszystkim telewizję, internet (m.in. WP.pl, Money.pl, Interia.pl, portale społecznościowe), prasę (tytuły biznesowe) oraz outdoor.
Większość działań związanych z portalami społecznościowymi i komunikacją zewnętrzną realizuje departament komunikacji KGHM. Za kreację i produkcję odpowiada agencja Washing Machine, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Sigma Bis.











