PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Zmiana u producenta „Familiady”. Założyciel nie ma już większości akcji
Zmiana u producenta „Familiady”. Założyciel nie ma już większości akcji
Producent „Familiady” chce budować mieszkania
Producent „Familiady” chce budować mieszkania
Inwestor odpowiada producentowi „Familiady” ws. akcji. Chce przeprosin
Inwestor odpowiada producentowi „Familiady” ws. akcji. Chce przeprosin
Producent „Familiady” obciął koszty. Pierwszy zysk od dwóch lat
Producent „Familiady” obciął koszty. Pierwszy zysk od dwóch lat
Prawie milion widzów „Familiady” w TVP2
Prawie milion widzów „Familiady” w TVP2
Producent „Familiady” tnie stratę. Zmalały koszty News24
Producent „Familiady” tnie stratę. Zmalały koszty News24
914 tys. widzów „Familiady” w jesiennej ramówce TVP2
914 tys. widzów „Familiady” w jesiennej ramówce TVP2
Astro dalej producentem „Familiady”, ma nową umowę z TVP
Astro dalej producentem „Familiady”, ma nową umowę z TVP
1,11 mln widzów „Familiady” w sezonie 2022/2023
1,11 mln widzów „Familiady” w sezonie 2022/2023
Producent „Familiady” po starcie News24 dalej na minusie
Active Family pokaże amerykański show „Family Feud”, pierwowzór „Familiady”
Active Family pokaże amerykański show „Family Feud”, pierwowzór „Familiady”
TVP podpisała z Astro umowę na kolejne 90 odcinków „Familiady”
TVP podpisała z Astro umowę na kolejne 90 odcinków „Familiady”
Producent „Familiady” po starcie News24 ze stratą dwa razy wyższą od przychodów
Astro ma umowę z TVP na produkcję kolejnych 90 odcinków „Familiady”
Astro ma umowę z TVP na produkcję kolejnych 90 odcinków „Familiady”
Nadawca News24 z mniejszymi przychodami i zyskiem, zapowiada serwis internetowy stacji
Nadawca News24 z mniejszymi przychodami i zyskiem, zapowiada serwis internetowy stacji
Producent „Familiady” będzie zarządzać kanałem News24, wycofuje się z inwestycji w nową spółkę
1,58 mln widzów „Familiady” w sezonie 2020/2021. TVP2 znokautowała konkurencję
1,58 mln widzów „Familiady” w sezonie 2020/2021. TVP2 znokautowała konkurencję
Mural, reklamy i udział w „Familiadzie” w kampanii KGHM na 60-lecie (wideo)
Mural, reklamy i udział w „Familiadzie” w kampanii KGHM na 60-lecie (wideo)
Producent „Familiady” poprawił wpływy i zysk, zmalały koszty finansowe
Producent „Familiady” poprawił wpływy i zysk, zmalały koszty finansowe
Astro wyprodukuje kolejne 90 odcinków „Familiady”
Astro wyprodukuje kolejne 90 odcinków „Familiady”
Producent „Familiady” z zyskiem, wpływy 47 proc. w górę
Dwa błędy w realizacji „Familiady”: redakcja przeprasza i wini system komputerowy
Dwa błędy w realizacji „Familiady”: redakcja przeprasza i wini system komputerowy
Producent „Familiady” i „Va banque” ze spadkiem wpływów i stratą, News24 na zlecenie inwestora
Po rozpoczęciu produkcji „Va banque” wpływy Astro wzrosły o 63 proc., a wynik netto o 325 tys. zł.
Po rozpoczęciu produkcji „Va banque” wpływy Astro wzrosły o 63 proc., a wynik netto o 325 tys. zł.
Producent „Familiady” i nadawca E-Sportu ze wzrostem wpływów o 18 proc. i 281 tys. zł zysku
Producent „Familiady” i nadawca E-Sportu ze wzrostem wpływów o 18 proc. i 281 tys. zł zysku
Producent „Familiady” i nadawca E-Sport TV ze wzrostem wpływów do 2,1 mln zł i 255 tys. zł straty
Producent „Familiady” i nadawca E-Sport TV ze wzrostem wpływów do 2,1 mln zł i 255 tys. zł straty
„Familiada” w TVP2 przez kolejny rok, Astro ma umowę na 90 odcinków
„Familiada” w TVP2 przez kolejny rok, Astro ma umowę na 90 odcinków
Producent „Familiady” i nadawca E-Sport TV sprzedał obligacje za 2,95 mln zł
Producent „Familiady” i nadawca E-Sport TV sprzedał obligacje za 2,95 mln zł
1,81 mln widzów „Familiady” w sezonie 2018/2019. TVP2 znokautowała konkurencję
1,81 mln widzów „Familiady” w sezonie 2018/2019. TVP2 znokautowała konkurencję
Producent „Familiady” i nadawca E-Sport TV: wpływy 46 proc. w górę, strata zmalała do 43 tys. zł
Producent „Familiady” i nadawca E-Sport TV: wpływy 46 proc. w górę, strata zmalała do 43 tys. zł
Astro z wyższymi wpływami i dużo niższą stratą, rozwija ofertę reklamową E-Sport TV
Astro z wyższymi wpływami i dużo niższą stratą, rozwija ofertę reklamową E-Sport TV
Astro podpisało umowę z TVP na kolejne 90 odcinków „Familiady”
Astro podpisało umowę z TVP na kolejne 90 odcinków „Familiady”