Producent „Familiady” i nadawca E-Sport TV sprzedał obligacje za 2,95 mln zł

Spółka Astro, producent teleturnieju „Familiada” i nadawca stacji E-Sport TV, przydzieliła swoje obligacje serii D o łącznej wartości emisyjnej 2,95 mln zł.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Producent „Familiady” i nadawca E-Sport TV sprzedał obligacje za 2,95 mln zł
„Familiada”; fot. TVP

W komunikacie giełdowym Astro nie podano parametrów przydzielonych obligacji.

Poprzednie papiery dłużne firma sprzedała w lutym ub.r. - były to obligacje serii B i C o łącznej wartości nominalnej 3 mln zł. Poinformowano wtedy, że środki te zostaną przeznaczone na spłatę części zobowiązań i inwestycje w kanał E-Sport TV. Termin wykupu tych obligacji to 3 lipca br.

Na koniec marca br. zobowiązania długoterminowe spółki wynosiły 5,35 mln zł, a krótkoterminowe - 719,4 tys. zł, wobec odpowiednio 5,3 mln zł i 852 tys. zł rok wcześniej.

Astro sprzedało nowe akcje

We wrześniu ub.r. Astro przeprowadziło emisję prawie 10 mln swoich nowych akcji. 9,9 mln z nich zostało objęte poprzez potrącenie wierzytelności, a jedynie 38,4 tys. za gotówkę (cenę jednostkową ustalono na 10 groszy). Podano wtedy, że dwie osoby objęły po 1,65 mln akcji, a jedna - 6,7 mln.

Natomiast w marcu br. prezes spółki Ryszard Krajewski w ramach subskrypcji prywatnej kupił 6,7 mln akcji po 10 groszy za sztukę.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/familiada-ogladalnosc-w-sezonie-2018-2019-tvp2-liderem-rynku,7171057842157185a ##

Krajewski ma obecnie 18,05 proc. akcji Astro, a należąca do niego spółka RK Productions - 57,21 proc.

Astro zajmuje się przede wszystkim produkcją teleturnieju „Familiada”, a od ponad dwóch lat także nadawaniem kanału E-Sport TV (obecnego u części operatorów kablowych). W marcu br. firma podała, że w lutym br. stacja osiągnęła rentowność operacyjną.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?