Widownia „Familiady" po zmianach. W niedziele niemal dwa razy więcej widzów niż w soboty

Nowy sezon „Familiady” gromadzi w TVP2 średnio 990 tys. widzów – wynika z danych Nielsena. Najpopularniejszy jak dotąd odcinek obejrzało średnio 1,45 mln odbiorców.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Widownia „Familiady" po zmianach. W niedziele niemal dwa razy więcej widzów niż w soboty
TVP/Facebook

Premierowe odcinki „Familiady” wróciły na antenę TVP2 na początku marca. Po pięciu tygodniach na antenie (emisja w weekendy o godz. 14.00) teleturniej ogląda średnio 990 tys. widzów, co przekłada się na 13,11 proc. udziału TVP2 w telewizyjnym rynku w grupie wszystkich widzów i 8,26 proc. wśród odbiorców w grupie wiekowej 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemdia.pl. 

“Familiada” z większą widownią w niedziele

Teleturniej TVP2 prowadzony przez Karola Strasburgera gromadzi większą widownię w niedziele. Średnia oglądalność niedzielnych wydań wyemitowanych do tej pory to 1,26 mln widzów. Najchętniej oglądany odcinek "Familiady" z 16 marca zobaczyło średnio 1,45 mln widzów. 

Najniższą widownię miało wydanie z soboty 8 marca, które obejrzało średnio 600 tys. odbiorców. W soboty program ogląda średnio 717 tys. widzów.

“Familiada” w nowej odsłonie 

Bieżąca seria “Familiady” jest pierwszą zrealizowaną przez polski oddział koncernu Fremantle, właściciela formatu (wcześniej przez 30 lat produkcją teleturnieju zajmowała się firma Astro). Nagrania emitowanych obecnie odcinków odbyły się w nowej hali zdjęciowej przy ul. Woronicza 17, a scenografia teleturnieju została odświeżona. 

 W nowym studiu kultową tablicę zastąpił nowoczesny ekran LED, po kilku latach przerwy wróciła też publiczność. Reżyserem nowej “Familiady” jest Tomasz Motyl.   

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?