1,81 mln widzów „Familiady” w sezonie 2018/2019. TVP2 znokautowała konkurencję

Teleturniej „Familiada” w sezonie 2018/2019 oglądało średnio 1,81 mln widzów, o 130 tys. osób mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. TVP2 w czasie emisji audycji nadal była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 15,66 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
1,81 mln widzów „Familiady” w sezonie 2018/2019. TVP2 znokautowała konkurencję
„Familiada”; fot. TVP

Prowadzony przez Karola Strasburgera „Familiada” na antenie TVP2 oglądać można w weekendy i święta o godz. 14.00. Średnia widownia premierowych odcinków audycji w okresie od 1 września ub.r. do 9 czerwca br. wyniosła 1,81 mln osób. Przełożyło się to na 18,96 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,27 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,47 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/jaka-to-melodia-teleturniej-tvp1-2018-2019-ogladalnosc-norbi,7171058663282817a ##

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek programu z 9 grudnia ub.r., który obejrzało średnio 2,84 mln osób.

grafika

W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej „Familiada” straciła 130 tys. widzów, ale zwiększył się udział programu w grupie komercyjnej 16-49. Wówczas teleturniej śledziło średnio 1,94 mln osób, co przekładało się na 20,32 proc. udziału w 4+, 10,92 proc. w 16-49 oraz 13,92 proc. w 16-59.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/europa-da-sie-lubic-15-lat-pozniej-1-5-mln-widzow-tvp2-liderem,7171059233650305a ##

Dwójka w czasie emisji audycji była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Drugie miejsce zajął Polsat, który miał w tym paśmie 6,20 proc. udziału. Dalej uplasowały się: TVN (5,72 proc.) oraz TVP1 (5,27 proc.).

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka wypadła najlepiej na tle swoich konkurentów.

grafika

Wpływy reklamowe wokół emisji audycji w sezonie 2018/2019 wyniosły 15,66 mln zł. Dla porównania rok wcześniej było to 20,52 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Teleturniej „Familiada” emitowany jest na antenie TVP2 od 1994 roku. Program prowadzi Karol Strasburger, a jego producentem jest firma Astro, należąca do Ryszarda Krajewskiego.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-m-jak-milosc-serial-tvp2-znokautowala-konkurencje,7171061865592449a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?