Prowadzony przez Karola Strasburgera „Familiada” na antenie TVP2 oglądać można w weekendy i święta o godz. 14.00. Średnia widownia premierowych odcinków audycji w okresie od 2 września ub.r. do 10 czerwca br. wyniosła 1,94 mln osób. Przełożyło się to na 20,32 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,92 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,92 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek programu z 18 marca br., który obejrzało średnio 3,20 mln osób.

Dwójka w czasie emisji audycji była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Drugie miejsce zajął Polsat, który miał w tym paśmie 6,32 proc. udziału. Dalej uplasowały się: TVP1 (6,28 proc.) oraz TVN (5,54 proc.).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kolo-fortuny-ogladalnosc-w-sezonie-2017-2018-srednio-1-62-widzow,7171423169427073a ##
Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka wypadła najlepiej na tle swoich konkurentów.

Wpływy reklamowe wokół emisji audycji w sezonie 2017/2018 wyniosły 20,52 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Teleturniej „Familiada” emitowany jest na antenie TVP2 od 1994 roku. Program prowadzi Karol Strasburger, a jego producentem wykonawczym na zlecenie TVP jest firma Astro, należąca do Ryszarda Krajewskiego.











