„Murator” liderem, ale stracił najwięcej

Większość miesięczników wnętrzarskich i budowlanych miała w lutym br. niższą sprzedaż niż rok wcześniej, najwięcej stracił „Murator”, ale utrzymał pozycję lidera. Największy wzrost zanotowało pismo „M jak Mieszkanie”.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Sprzedaż ogółem budowlanego „Muratora” (Murator) w lutym 2010 r. wyniosła 95 685 egz. i była o 25,8 proc. niższa niż rok wcześniej. To największy spadek w zestawieniu, ale tytułowi udało się utrzymać pozycję lidera rankingu - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął magazyn miesięcznik wnętrzarski „Cztery Kąty” (Agora), który sprzedał się w ilości 93 978 egz. (spadek o 0,9 proc.).

Na trzecim miejscu znalazło się pismo wnętrzarskie „M jak Mieszkanie” (Murator) ze sprzedażą ogółem na poziomie 75 603 egz. Zanotowało ono największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 20,8 proc. 

Porównując dane z lutego br. do danych ze stycznia widać, że prawie wszystkie tytuły zanotowały wzrosty, a największy (o 78,3 proc.) dotyczył magazynu „M jak Mieszkanie”. W dół poszła jedynie sprzedaż ogółem miesięcznika „Ładny Dom”.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"