Nowy serwis umożliwia porównywanie cen ofert zamieszczanych przez sklepy internetowe współpracujące z Muratorem przy projekcie e-commerce. Skierowany jest do inwestorów indywidualnych, planujących budowę, remont lub będących na etapie urządzania domu czy mieszkania, oraz do profesjonalistów. Stanowi także narzędzie promocji sklepów internetowych i firm. Platforma skupiająca serwisy Zakupy-budowa.tuznajdziesz.pl, Zakupy-wnetrza.tuznajdziesz.pl i Zakupy-ogrod.tuznajdziesz.pl funkcjonuje pod wspólnym logotypem. Na stronie głównej wyeksponowane zostały trzy główne kategorie: Budowa, Wnętrza, Ogród, do których przyporządkowano około 1600 podkategorii obejmujących 1 500 000 produktów. Serwis Zakupy.tuznajdziesz.pl został przygotowany przez dział projektów internetowych i zespół programistów Muratora.

Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że serwisy Muratora z kategorii Budownictwo i Nieruchomości miały w kwietniu br. 2,1 mln użytkowników (zobacz dane serwisów tematycznych).











