Musiał i Karolak z męską logiką oszczędzania reklamują Orange Open (wideo)

Zaczęła się nowa kampania reklamowa Orange Open z udziałem Macieja Musiała i Tomasza Karolaka w rolach z serialu „Rodzinka.pl”. Akcję przygotowały agencja Publicis Poland i dom mediowy Initiative Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Musiał i Karolak z męską logiką oszczędzania reklamują Orange Open (wideo)

W nowym spocie Maciej Musiał mówi swojemu serialowemu ojcu Tomaszowi Karolakowi, że chce się dołożyć do rachunku. A ponieważ potrzebne mu są telefon i tablet, trzeba skorzystać z Orange Open, ponieważ w ramach tej usługi za każdą kolejną usługę (telewizja, Neostrada, internet mobilny, telefon komórkowy i telefon stacjonarny) otrzymuje się zniżkę miesięcznej opłaty - maksymalnie 65 zł.

Reklama jest zgodna z wprowadzoną właśnie stylistyką komunikacji marketingowej Orange: są w niej podobny do logo sieci znak symbolizujący zakres przedstawianych usług („Dom”), a także inne kolorowe animacje (więcej o tym formacie kreatywnym).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nowe-pakiety-dla-klientow-indywidualnych-w-orange-ceny-od-94-96-do-159-88-zl ##

Kampania Orange Open będzie prowadzona przede wszystkim w telewizji oraz internecie.

Kreacją reklam zajęła się agencja Publicis Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu