Muzyczne lato z Coca-Cola

Letnia promocja napojów orzeźwiających firmy Coca-Cola HBC Polska.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Półtora miliona konsumentów otrzyma nagrody w letniej akcji promocyjnej pod nazwą "Odkryj świat muzyki". 10 czerwca rozpoczyna się wydawanie tych nagród w 230 punktach na terenie całego kraju. Promocja dotyczy napojów orzeźwiających produkowanych przez Coca-Colę. Wspiera ją kampania reklamowa realizowana w telewizji (TVN, TVN7, TV4, Polsat, MTV), radiu, kinach oraz w internecie.

"Ciepła pora roku to okres zwiększonego zapotrzebowania na napoje orzeźwiające. To także czas wakacji, podczas których młodzi ludzie poszukują atrakcji. Dlatego chcemy dotrzeć do nich z tym, co lubią - dobrą muzyką" - powiedziała Iwona Jacaszek z Coca-Cola HBC Polska.

Akcja promocyjna dotyczy napojów Coca-Cola, Coca-Cola Light, Cherry Coke, Fanta (Pomarańczowa i Lemonic) oraz Sprite w butelkach bezzwrotnych o pojemności 500 ml, 1 i 2 litry. Są nią objęte także 0,5 litrowe kubki napojów dostępnych w sieci McDonald's. Promocyjna sprzedaż rozpoczęła się pod koniec kwietnia i potrwa do 28 sierpnia 2005 r. Jest realizowana zarówno w hiper- i supermarketach, jak i w innych sklepach detalicznych lub punktach gastronomicznych.

Mechanizm akcji łączy promocję loteryjną z promocją typu "zbierz i odbierz". Polega na nagradzaniu klientów zbierających nakrętki z wymienionych napojów lub szukających pod nimi zwycięskich haseł. Na zbieraczy nakrętek czeka łącznie 1 milion szklanek z grafiką muzyczną za 12 nakrętek oraz  za 24 nakrętki 0,5 miliona płyt CD z muzyką w 5 stylach obecnie najbardziej popularnych wśród młodych ludzi. Utwory na płyty zostały zarekomendowane przez MTV i radio Eska. Oprócz muzyki zawierają fotografie i biografie artystów, a także video z koncertów lub teledyski. Dodatkowo pod nakrętkami 1 tysiąca butelek ukryto hasło "MP3" uprawniające do odebrania nagrody w postaci odtwarzaczy plików mp3 Creative Zen Micro 4GB.

W wybranych hipermarketach i supermarketach zainteresowanie prowadzoną promocją oraz samą sprzedażą podsycają ekspozycje produktów promocyjnych, przy których hostessy objaśniają zasady promocji. Klienci mogą tam zapoznać się z promocyjnymi nagrodami: posłuchać muzyki z płyt-nagród, przyjrzeć się szklankom i odtwarzaczom mp3. Stoiska są także wyposażone w szerokoekranowe monitory plazmowe prezentujące zasady promocji oraz nagrody.

Sklepy objęte promocją zostały wyposażone w dodatkowe, informacyjne materiały reklamowe prezentujące zasady promocji - plansze, standy, bannery, zawieszki na półki itp. Na potrzeby promocji powstały także ulotki, które są dodawane do kart menu w punktach gastronomicznych.

"Dodatkową atrakcją dla sprzedawców wspierających promocję jest program przygotowany przez nas specjalnie dla nich. W zamian za udostępnienie odpowiedniej powierzchni na ekspozycję produktów promocyjnych właściciele sklepów dostają od nas prezenty: atlasy samochodowe w oprawie ze skóry ekologicznej lub wyprodukowane z myślą o promocji płyty muzyczne i szklanki" - powiedziała Iwona Jacaszek z i dodała: "Szacujemy, że promocja pomoże różnym punktom sprzedaży, od hipermarketów po sklepy osiedlowe,  zwiększyć obrót wynikający ze sprzedaży napojów gazowanych od 20%  do 40%".

Prowadzona promocja jest nagłaśniana poprzez działania reklamowe. Kampania rozpoczęła się w czerwcu i potrwa do końca sierpnia 2005 r. Obejmuje telewizję, outdoor, stacje radiowe i internet. Oprócz tradycyjnych działań reklamowych w mediach pojawią się specjalne audycje wspierające prowadzoną akcję. Codziennie w Radiu ESKA będzie emitowana czterogodzinna audycja sponsorowana przez Coca-Colę. Ramówkę wypełnią:  muzyka  z promocyjnych płyt, konkursy z atrakcyjnymi nagrodami (odtwarzacze mp3, zaproszenia na międzynarodowe festiwale muzyczne, płyty CD) oraz relacje z festiwali, na które wyjadą słuchacze.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów