Codziennie słuchacze dostają od Marcina Prokopa trzy podpowiedzi uszeregowane od najtrudniejszej do najłatwiejszej. Za prawidłową odpowiedź po najtrudniejszej podpowiedzi można wygrać 1 tys. zł, po łatwiejszej można zdobyć 500 zł, a po najłatwiejszej - 250 zł.
Okazja do wygrania pieniędzy pojawia się na antenie trzy razy dziennie, a słuchacze mogą włączać się do zabawy telefonicznie. Konkurs potrwa do 27 stycznia br.

Spot promujący zabawę wyprodukowało SVG Studio, a za jego ideę kreatywną i scenariusz odpowiadał dział programu i promocji Grupy Radiowej Agory.
Zabawę „Muzyka daje radość” wspiera promocja w internecie (Ipla, Onet, WP, serwisy Gazeta.pl) oraz w kinach sieci Helios.
W okresie od września do listopada ub.r. udział w rynku Radia Złote Przeboje wśród słuchaczy w wieku od 15 do 75 lat wyniósł 2,8 proc.










