Muzyka Eltona Johna w sieci

Pod koniec miesiąca Elton John umieści w internecie ponad 30 swoich albumów.

Associated Press - DC
Associated Press - DC
Udostępnij artykuł:

Od 26 marca do 30 kwietnia ponad 400 utworów brytyjskiego artysty będzie dostępnych w serwisie iTunes firmy Apple, później artysta ma zamiar udostępniać swój dorobek na innych stronach. Decyzja artysty zbiega się w czasie z 60 urodzinami, które John będzie obchodził 29 marca oraz z premierą najnowszej płyty - „Rocket Man”.

„Chcę aby moja muzyka była dostępna dla każdego na całym świecie, ale uważam, że nie tylko hity, ale całe albumy zasługują na uwagę, dlatego postanowiłem udostępnić je w ten sposób” powiedział Elton John dodając: „Cieszę się, że mogę w ten sposób zrobić przyjemność moim fanom. To znak czasu, świat się zmienił od czasu wydania przez Philips Records mojej pierwszej płyty 39 lat temu”.

Umieszczenie w internecie płyt artysty to nie jedyna nowość. Artysta zdecydował się na udostępnienie niektórych swoich singli w formacie dzwonków telefonów komórkowych. Kilka wideoklipów Eltona Johna również będzie udostępnionych na stronach wielkich sklepów muzycznych. Prawa do wszystkich utworów Eltona Johna posiada w tej chwili Vivendi SA Universal Music Group.

Associated Press - DC
Autor artykułu:
Associated Press - DC
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii