Muzyka, która łączy w nowej kampanii Sony „Festiwal jest w Tobie”

Pod hasłem „Festiwal jest w Tobie” wystartowała kampania promująca nową linię głośników ULT Power Sound marki Sony. Za koncepcję i realizację odpowiada konsorcjum agencji JU:, Neon Shake i Euvic Digital. Media zaplanowała i zakupiła agencja Sales Intelligence.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Muzyka, która łączy w nowej kampanii Sony „Festiwal jest w Tobie”
mat.pras.

Celem kampanii jest nie tylko komunikacja funkcji nowej linii głośników, ale przede wszystkim opowieść o pokoleniu, które szuka autentycznego kontaktu – nie lajków. O muzyce, która nie gra w tle, lecz prowadzi do emocji, wspólnoty, wolności i bycia sobą.

– „Festiwal jest w Tobie” to ukłon w stronę tych, którzy szukają prawdziwego kontaktu i doskonałego dźwięku – poza siecią pozorów i cyfrowym szumem. To zaproszenie do wspólnoty, w której możesz być sobą – mówi Radosław Pietrzkiewicz, marketing communication head w polskim oddziale Sony Europe B.V.

Jednym z filarów kampanii są (spot) działania digitalowe na TikToku i YouTube. Równolegle wystartował kreatywny konkurs, w którym każdy może zaprojektować własny plakat festiwalu generowany za pomocą AI. 

Za koncepcję i realizację kampanii oraz stworzenie platformy www.festiwalwtobie.pl, odpowiada konsorcjum agencji: JU: (Digitree Group), Neon Shake i Euvic Digital (Euvic Performance). Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Sales Intelligence. Kampania potrwa do 4 sierpnia 2025 r. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji