„Muzyka mojego życia!” - nowy liner w kampanii Radia Złote Przeboje

Z początkiem roku pod hasłem „Muzyka mojego życia!” rozpoczęła się nowa kampania reklamowa Radia Złote Przeboje. Akcji - przygotowanej przez Agorę wspólnie ze Starlinkiem i Timecode - towarzyszy konkurs dla słuchaczy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania Radia Złote Przeboje przypomina, że w tej rozgłośni każdy może usłyszeć ulubione, niezmiennie popularne piosenki przywołujące najpiękniejsze wspomnienia. W reklamach występuje m.in. rodzina zaczynająca dzień z tą stacją i osoby, którym towarzyszy ona w pracy. W spotach wykorzystano trzy popularne piosenki „Wake Me Up Before You Go-Go” zespołu Wham!, „Pretty Woman” Roya Orbisona i „How Do You Do” grupy Roxette.

Kampania promuje też nowy liner stacji: „Radio Złote Przeboje - muzyka mojego życia!”. Jednocześnie z nią ruszył konkurs dla słuchaczy tej stacji, w którym można wygrać płyty swoich ulubionych wykonawców.

Działania reklamowe obejmują telewizję (m.in. TVP1, TVP2, TVN, Polsat i kanały tematyczne) oraz kina (sieci Helios i Cinema City), w których emitowane są reklamy 15- i 30-sekundowe. Reklamy przygotował dom produkcyjny Timecode, a plan kampanii opracowały dom mediowy Starlink i dział promocji Grupy Radiowej Agory.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?