Muzyka sukcesem Vivy

Systematycznie rośnie oglądalność najpopularniejszego kanału muzycznego

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

VIVA jak co roku w wakacje odnotowuje wzrost oglądalności. Z danych AGB Polska  od 1 stycznia do 18 lipca 2004 roku wynika, że oglądalność w okresie od początku wakacji do 18 lipca zwiększyła się półtora raza. Średni rating w tym okresie wynosi 44,1 tysięcy osób, a oglądalność MTV 23,5 tys. Średnio każdy widz VIVY oglądał program przez 30 minut, a widzowie MTV 23 minut.

Sukces VIVIE zapewnia między innymi muzyczny magazyn VIVAMAT, w którym klipy przeplatane są relacjami z ciekawych miejsc, odwiedzanych przez ekipę. Rekordowo wysoką widownię odnotował na początku wakacji magazyn Starexpress, (sobota 26 czerwca 12:00), który w grupie 13-29 lat oglądało niemal 82 tysiące widzów, a udział procentowy oglądalności wyniósł 7,7%. Młodzi widzowie zdają się chętniej i częściej oglądać programy muzyczne w VIVIE, czego dowodem jest fakt, ze żaden z nowych programów konkurecyjnych stacji muzycznych, nie jest w stanie odnotować takich wyników - wyjaśnia Hanna Krawczyńska z Public Relations Viva Polska.

"Niewątpliwie wzrost oglądalności w okresie letnim jest skutkiem konsekwentnie realizowanej polityki programowej i marketingowej. Duża dawka muzyki, programy nagrywane w najchętniej odwiedzanych przez młodzież miejscach oraz relacje z największych wydarzeń muzycznych (np. koncert Sean Paula, Pink i Cypress Hill, Massive Attack lub Top Trendy) działają jak magnes na naszych widzów, z czego się bardzo cieszymy. W końcu to oni przyczyniają się do tego, że jesteśmy liderem wśród stacji muzycznych w Polsce" mówi Monika Oomen, dyrektor zarzadzający VIVA.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji