„Myślisz, mówisz, masz” w promocji Chiquity

Pod hasłem „Myślisz, mówisz, masz” wystartowała promocja bananów Chiquita. Za akcję i wspierające ją działania reklamowa odpowiadają firmy 4Frame i XConcept.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W rozpoczętej właśnie promocji bananów Chiquita każdy, kto kupi ich 7, otrzyma zestaw 3 minigier komputerowych dla dzieci oraz zyska szansę na nagrodę w wysokości 7 tys. zł. Akcja – zaplanowana do 12 kwietnia – obejmuje m.in. sklepy z sieci Real, Eko, Marcpol, Piotr i Paweł oraz Stokrotka.

Promocję wspierają działania reklamowe prowadzone w radiu, internecie (m.in. Facebook, strony z sieci AdTaily) oraz punktach sprzedaży (materiały POS, degustacje). Kreację i strategię kampanii przygotowała agencja reklamowa 4Frame, a za działania w sklepach odpowiada agencja XConcept.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu