MySpace China chce stworzyć komunikator internetowy

MySpace China zamierza w najbliższej przyszłości uruchomić na drugim największym rynku internetowym świata swój komunikator internetowy.

Reuters - km
Reuters - km
Udostępnij artykuł:

Zaproszeni przez MySpace China inżynierowie testowali ostatnio wersję beta usługi. Stwierdzili oni, że aby przyciągnąć większą liczbę użytkowników, komunikator potrzebuje kilku nowych funkcji, np. możliwość odtwarzania klipów wideo.

Komunikator MySpace China może spodziewać się trudnej konkurencji ze strony lokalnych rywali. Liderem rynku z blisko 80-procentowym udziałem jest 'QQ' - komunikator portalu internetowego Tencent Holdings. Popularny jest również MSN Messenger, mający 20 milionów użytkowników w Chinach.

Według doniesień medialnych, MySpace China ma około 600 tysięcy zarejestrowanych użytkowników w swoim serwisie społecznościowym.

Reuters - km
Autor artykułu:
Reuters - km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025