MySpace rozszerza program reklam behawioralnych

Serwis społecznościowy MySpace rozszerzył swój program, którypozwala reklamodawcom na umieszczanie reklam na stronach zprofilami użytkowników na podstawie ich osobistych danych ipreferencji.

km
km
Udostępnij artykuł:

Od lipca program testowało ponad 50 czołowych reklamodawców(m.in. Procter & Gamble i Ford). Mogli oni docierać z reklamamido członków społeczności na podstawie dziesięciu grupzainteresowań, takich jak filmy, podróże, moda, finanse, zdrowie,sport, gry wideo czy motoryzacja.

Teraz rozpoczęła się druga faza programu, w której dodanojedenastą kategorię - informuje agencja Associated Press. Tąkategorią jest telewizja, a w jej ramach uwzględnione są setkipodkategorii, na przykład horrory, które z kolei również mają swojekolejne podkategorie. W przypadku horrorów mogą to być wampiry bądźhistorie satanistyczne.

Ostatnio nowy system reklamowy wprowadził także konkurencyjnydla MySpace serwis Facebook, który pozwala firmom na umieszczaniereklam na stronach z profilami członków serwisu, w oparciu ozachowania i podejmowane przez internautów decyzje. Wielu istotnychgraczy rynku reklamowego postanowiło skorzystać z tej oferty. Są tom.in. tacy reklamodawcy jak Verizon Communications, eBay, New YorkTimes, CBS, Sony Pictures, NBA, Coca-Cola czy Unilever.

źródło: AP

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online