MySpace zatrudnia agencję Pereira & O'Dell

Serwis społecznościowy MySpace zatrudnił amerykańską agencję marketingową Pereira & O'Dell, której zadaniem będzie wypromowanie globalnego relaunchu witryny.

km
km
Udostępnij artykuł:

Niegdyś najpopularniejszy portal społecznościowy na świecie jeszcze w tym roku planuje całkowitą zmianę swojego wyglądu. Celem jest przyciągnięcie z powrotem użytkowników, którzy skierowali się w stronę takich konkurencyjnych serwisów jak Facebook czy Twitter.

Mająca swoją siedzibę w San Francisco agencja Pereira & O'Dell będzie odpowiedzialna za ogół działań marketingowych wspierających relaunch MySpace oraz stworzenie nowego logo serwisu.

W finałowej fazie przetargu na ten projekt uczestniczyły również agencje BBH, Droga5 i Goodness Manufacturing.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu