Na Instagramie dominują zdjęcia, ale bardziej angażuje wideo

Zdjęcia wciąż stanowią zdecydowaną większość wszystkich postów umieszczanych w serwisie Instagram, ale to będące w mniejszości klipy wideo bardziej angażują użytkowników.

km
km
Udostępnij artykuł:

Z danych firmy L2 wynika, że ok. 94 proc. umieszczonych w ostatnim roku treści przez marki na Instagramie stanowiły zdjęcia, podczas gdy klipy wideo - tylko niecałe 6 proc.

grafika

Tymczasem analiza przeprowadzona przez firmę TrackMaven wykazała, że to właśnie materiały wideo bardziej niż zdjęcia angażują użytkowników serwisu. 60 proc. klipów wygenerowało więcej niż 250 interakcji (komentarze, polubienia, udostępnienia), w porównaniu do 49 proc. zdjęć.

Ponadto 28 proc. postów na Instagramie ze zdjęciami wygenerowało mniej niż 50 interakcji, a jeśli chodzi o wideo odsetek ten sięgnął 20 proc.

grafika

 

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady