Naczelny naEkranie.pl także w "GQ Poland"

Do redakcji magazynu "GQ Poland" dołączył Dawid Muszyński, redaktor naczelny serwisu naEkranie.pl. Będzie pisał o popkulturze.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Naczelny naEkranie.pl także w "GQ Poland"
Dawid Muszyński

"Dołączyłem do redakcji 'GQ Poland' jako dziennikarz magazynu drukowanego. Od teraz będziecie mogli czytać tam moje wywiady z ludźmi ze świata kultury i teksty o popkulturze, które — mam nadzieję — wciągną Was tak, jak mnie wciąga ich tworzenie. A już do pierwszego numeru szykuję coś naprawdę dużego" — napisał Dawid Muszyński na Facebooku.

Pozostaję w naEkranie.pl jako redaktor naczelny. Wcześniej pracowałem na tej zasadzie w redakcji "Elle Man", którą również kierował Olivier Janiak — przekazał Muszyński Wirtualnemedia.pl.

Muszyński prowadzi także program "4Fun na Ekranie" oraz jest dziennikarzem w "Co za tydzień" w TVN.

Kto w redakcji "GQ Poland"

Jak niedawno informowaliśmy, pierwszy numer "GQ Poland" pojawi się w sprzedaży 27 listopada. Za tytułem stoi spółka zależna grupy New Media Wave, redaktorem naczelnym jest Olivier Janiak.

Do zespołu redakcyjnego dołączyli już m.in. Ismena Dąbrowska jako digital directorka, Olga Łacna jako creative directorka oraz Grzegorz Kapla jako dziennikarz i redaktor magazynu drukowanego. Jakub Wojtaszczyk będzie pisał o fenomenach kultury, serialach, filmach i literaturze, a także zajmie się tematami społecznymi i psychologicznymi.

Lech Podhalicz będzie natomiast odpowiedzialny za treści online. Marcin Brylski wzmocnił zaś dział mody jako senior fashion editor. Biuro reklamy New Media Wave Publishing tworzą m.in. Zbigniew Kokot, Katarzyna Ryciak, Magdalena Jaworska oraz Michał Burecki. Z początkiem października brand managerką w magazynie "GQ Poland" została Dominika Tabaczyńska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Tylu Polaków korzysta z gazetek promocyjnych przed zakupami w sklepie

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Nowy świąteczny spot Jakdojade

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia

Przedpremierowe pokazy filmu "SONG SUNG BLUE" już 25 grudnia