Nadawca stacji CBS bez country managera. Odchodzi Dominik Tzimas

Zmiany w AMC Networks International Central Europe, nadawcy kanałów pod marką CBS. Dominik Tzimas, country manager spółki w Polsce i jej regional sales director, żegna się z firmą - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Nadawca stacji CBS bez country managera. Odchodzi Dominik Tzimas
Dominik Tzimas

- Dominik Tzimas odchodzi z firmy w wyniku zmian organizacyjnych, jakie mają miejsce po przejęciu Chellomedia przez AMC Networks International. Wszystkie działania prowadzone na lokalnym rynku przez polski oddział AMC będą od tego momentu nadzorowane przez AMC Networks International Zone - informuje Wirtualnemedia.pl nadawca.

Spółka AMC Networks International Central Europe (dawniej Chello Central Europe) w Polsce zarządza stacjami CBS Drama, CBS Reality, CBS Europa, CBS Action oraz Extreme Sports Channel. Jesienią ub.r. stała się własnością koncernu AMC Networks (więcej na ten temat). Skutkiem tej transakcji była wspomniana nazwa firmy, która miała miejsce w lipcu br. (dowiedz się więcej).

Dominik Tzimas country managerem Chello Central Europe w Polsce oraz regional sales directorem Chello na region obejmujący Polskę, Czechy, Słowację i Rumunię był od 1 marca 2012 roku. 

Wcześniej Tzimas był związany z Platformą Mediową Point Group, gdzie odpowiadał za reorganizację biura sprzedaży. W przeszłości był także wiceprezesem w spółce Infor Biznes, dyrektorem zarządzającym „Dziennika” w Ringier Axel Springer Polska, dyrektorem zarządzającym TPP (wydawca „Metropolu”) oraz członkiem zarządu i szefem marketingu i sprzedaży w Wydawnictwie Bauer.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały