Nairobia z działem digital i Mariuszem Karbowskim

Agencja reklamowa Nairobia utworzyła dział interaktywny. Kieruje nim Mariusz Karbowski wcześniej związany m.in. z Artegence i Interactive Research Center.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Dział interaktywny agencji Nairobia oferuje realizację projektów marketingowych we wszystkich platformach i mediach interaktywnych. W tym celu zapewnia własne narzędzia badawcze z zakresu usability i monitoringu social media. Dział funkcjonuje w formie kilkuosobowych zespołów zajmujących się realizacją konkretnych projektów i obsługą klientów.

- Powołanie działu digital jest właśnie wyjściem naprzeciw oczekiwaniom Klientów. Jednocześnie jest naturalnym  następstwem realizacji coraz większej ilości projektów interactive oraz kolejnym krokiem w rozwoju agencji - mówi Jacek Gliniak, general  manager Nairobii.

Na czele nowego działu stoi Mariusz Karbowski, który z początkiem br. objął w agencji funkcję digital strategy managera. Poprzednio przez półtora roku pracował jako innovation manager w agencji interaktywnej Artegence, a wcześniej m.in. przez rok był dyrektorem ds. badań marketingowych w Interactive Research Center.

- Stworzenie działu digital w Nairobii to dla nas również szansa, by startować  w przetargach stricte interaktywnych - zapowiada Karbowski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu