'Naj' w lipcu sprzedał prawie 390 tys. egz.

Średnia rozpowszechnianie płatne razem tygodnika "Naj" (G+J Polska)za lipiec br. wyniosło 388 283 egz. - wynika z danych własnychwydawcy. Wszystkie numery pisma w zeszłym miesiącu sprzedawane byływ cenie 1 zł.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Obniżka ceny tygodnika z 1,50 zł została wprowadzona razem zjego relaunchem, który miał miejsce w ostatnim wydaniu czerwcowym.Numer ten sprzedawany był jeszcze taniej - jako jedyny kosztował0,50 zł, a jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 500 142egz. (także dane własne wydawcy). Rok temu, w lipcu 2007 roku "Naj"rozchodził się średnio w ilości 207 778 egz. (dane ZKDP).

Sprzedaż pisma nadal jest wspierana kampanią promocyjną wtelewizji, prasie i internecie. Bierze w niej udział aktorka JoannaKurowska, która została ambasadorką "Naj". Tygodnik jest teżpromowany dzięki akcji "Przebojowe lato - Bijemy rekordy z siłąmuzyki", w ramach której pod patronatem "Naj", Radia Zet i Polsatuorganizowane są imprezy plenerowe.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"