Średnia sprzedaż ogółem magazynu „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) w październiku 2012 roku wyniosła 384 593 egz. i w porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej była niższa o 12,77 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Drugie miejsce zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), która jednocześnie zanotowała największy spadek sprzedaży w zestawieniu. Jej średni wynik w analizowanym okresie zmalał o 26,26 proc. do poziomu 308 128 egz.
Na ostatnim miejscu podium uplasował się odświeżony w lipcu ub.r. „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który rok wcześniej był miesięcznikiem (wtedy jego wydawcą była spółka G+J Polska). W październiku 2012 roku sprzedawał się on średnio w liczbie 231 308 egz. W stosunku do analogicznego miesiąca rok wcześniej jego wynik wzrósł aż o 131,49 proc. Był to jednocześnie jedyny wzrost w zestawieniu.

W październiku 2012 roku w porównaniu do września 2012 roku wszystkie dwutygodniki poradnikowe dla pań dotknięte zostały spadkami średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił już jednak „Naj” - było to 17,51 proc.
* - dane miesięcznika „Naj Magazyn”











