Vichy i Biotebal najaktywniejszymi markami dermokosmetycznymi na Facebooku

Spośród marek dermokosmetyków do pielęgnacji włosów, rzęs i paznokci, na Facebooku i Instagramie najaktywniejsze w pierwszych dziewięciu miesiącach 2017 roku były Vichy i Biotebal - wynika z raportu firmy monitorującej treści w internecie Sotrender.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W zestawieniu ujęto 14 marek kosmetyków do włosów (z naciskiem na preparaty dostępne w aptekach i stymulujące wzrost włosów lub zapobiegające wypadaniu włosów), odżywek do rzęs i preparatów doustnych wpływających na kondycję włosów, skóry i paznokci, które osiągają najwyższe wyniki sprzedażowe w aptekach i tradycyjnych kanałach dystrybucji i jednocześnie posiadają swoje strony na Facebooku.

W tej grupie produktowej w social media szczególnie aktywne są polskie marki (Oceanic z marką Long4Lashes, Polpharma z marką Biotebal, czy L’biotica Biovax) oraz niektóre globalne (jak np. Vichy, Klorane czy Revitalash).

Według raportu, na wielkość zasięgu na Facebooku wpływają przede wszystkim działania płatne. Wśród brandów kosmetycznych o największym Facebook Share of Voice było Vichy, którego  łączna liczba odsłon płatnych i bezpłatnych stanowiła 38 proc. (dane od stycznia do września 2017r.) . Duży był również udział marek polskich: Biotebal oraz Ziaja, które odnotowały odpowiednio 18 proc. oraz 16 proc. udziału. Pozostałe marki nie przekroczyły 10% łącznej liczby odsłon.

grafika

Najwięcej użytkowników na swoich stronach na Facebooku zaangażowały strony Vichy i Biotebal dla Twoich włosów. Kolejna marka w zestawieniu (Klorane Polska) zaangażowała o połowę mniej użytkowników niż 2 najaktywniejsze marki. Kolejne miejsca zajmują brandy Vitapil i Ziaja.

grafika

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji