Najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (marzec-maj 2007) pokazuje, że w 2007 roku nie ma mocnych na radio RMF FM.
Udział RMF FM w rynku słuchalności wyniósł w ostatnim badaniu 22,9 proc. co w stosunku do analogicznego okresu rok temu oznacza wzrost o 1,1 punkt proc. Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet - 19,3 proc. (poprzednio 18,5 proc.).
Na podium znalazła się jeszcze "Jedynka" z rekordowo niskim udziałem w rynku wynoszącym zaledwie 12,0 proc. (spadek aż o 2,2 punkty proc.) - to najgorszy wynik w historii flagowej stacji Polskiego Radia.
Na czwartym miejscu uplasowała się "Trójka" - 6,6 proc. (wzrost o 0,3 punktu procentowego). Na przeciwnym biegunie inna stacja Polskiego Radia - Biska, która straciła prawię połowę słuchaczy.
Udział w rynku %Marzec - maj 2007Marzec - maj 2006Radio RMF FM22,9%21,8%Radio Zet19,3%18,5%Jedynka - Program 1 Polskiego Radia12,0%14,2%Trójka - Program 3 Polskiego Radia6,6%6,3%Radio Maryja2,1%2,3%Radio Wawa0,9%0,8%Radio TOK FM0,9%0,8%Radiostacja0,8%0,6%Dwójka - Program 2 Polskiego Radia0,7%0,7%Bis Polskie Radio0,4%0,7%

Fale: marzec 2007 : maj 2007 (wielkość: 22 972) marzec 2006 : maj 2006 (wielkość: 22 958) Grupy celowe: wszystkie przypadki Wielkość (nie ważona): 30 160 634 (611 411 przypadków, 100,0% całej próby)
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" najwięcej straciła "Jedynka".











