"Dziennik Bałtycki" umocnił swoją pozycję jako lidera reklamowego na rynku prasy lokalnej. Jak wynika z danych Agora Monitoring przychody "DB" w I półroczu 2003 roku zwiększyły się o 17,1%.w porównaniu do analogicznego okresu w 2002 roku. Na drugim miejscu plasuje się "Dziennik Zachodni" a na trzecim "Głos Wielkopolski". Największą dynamikę wzrostu przychodów reklamowych zanotowało "Życie Warszawy".
TytułI-VI 2002I-VI 2003dynamikaDZIENNIK BAŁTYCKI /WW26 377 84730 899 62117,1%DZIENNIK ZACHODNI24 549 89126 137 5556,5%GŁOS WIELKOPOLSKI17 439 97018 245 6514,6%DZIENNIK ŁÓDZKI14 793 19815 704 5166,2%DZIENNIK POLSKI17 201 96915 043 070-12,6%GAZETA POZNAŃSKA17 419 14914 010 254-19,6%EXPRESS ILUSTROWANY13 039 54911 146 298-14,5%METROPOL9 482 65711 005 58716,1%ŻYCIE WARSZAWY6 644 06110 750 37961,8%GAZETA KRAKOWSKA10 752 07410 676 991-0,7%pozostałe124 800 521133 956 0577,3%Suma282 500 886297 575 9795,3%Sprawdź liderów reklamowych na rynku prasy ogólnopolskiej.












