Najlepsze biura sprzedaży reklamy on-line

Ad.net i Gazeta.pl liderami rankingu biur sprzedaży reklam.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

To już trzecia edycja badania tygodnika Media i Marketing Polska., prowadzonego przez Millward Brown SMG/KRC. Respondentami byli, jak zwykle, przedstawiciele agencji reklamowych i domów mediowych zajmujący się kontaktem z mediami.

W kategorii ogólnej sieć Ad.net zajęła na pierwsze miejsce ex equo z Gazeta.pl.

Adnet - 4,22Gazeta.pl - 4,22Onet.pl - 4,04Interia.pl - 3,94Wirtualna Polska - 3,93Arbomedia - 3,62IDM.net - 3,6Clickad - 3,44

Komentarz Media i Marketing Polska

Wyraźnie zwiększyła się polaryzacja ocen biur. Ad.net i Onet.pl pozostają najlepiej ocenianymi biurami. Wysoka ocena ogólna biura reklamy portalu Gazeta.pl nie znajduje potwierdzenia w ocenie na wymiarach, dlatego jesteśmy ostrożni w zaliczaniu tego biura do grona liderów. Dobre wyniki utrzymała Interia, a Wirtualna Polska wyraźnie podniosła się po spadku w ubiegłym roku. ClickAd, IDMnet oraz ARBOmedia to biura wyraźnie gorzej oceniane. Generalnie wyniki należy traktować z większą ostrożnością niż w przypadku pozostałych rodzajów biur - mamy tu do czynienia ze znacznie mniejszą próbą oceniających {ciągle kontakt z reklamą internetową jest mniejszy niż z innymi typami mediów), co może powodować większe wahania ocen.

Prezentujemy ogólną ocenę danego biura reklamy internetowej w roku 2003, 2004 i 2005 oraz oceny na poszczególnych wymiarach w 2005 r.Respondenci oceniali dane biuro w skali pięciopunktowej, gdzie 1 oznacza - bardzo źle, 3 - przeciętnie, a 5 - bardzo dobrze.Na wykresie prezentujemy średnią ogólną ocenę poszczególnych biur reklamy w roku 2003, 2004 i 2005, pokazujemy także średnią wszystkich ocen dla biur reklamy internetowej w roku 2005.Pozostałe wykresy prezentują oceny, które uzyskały biura reklamy na poszczególnych siedmiu wymiarach w roku 2005. Jest to procent respondentów, którzy uznali, że dane stwierdzenie pasuje do danego biura. Pokazujemy także średnią ocenę na danym wymiarze dla biur reklamy internetowej w roku 2005.Wykresy dla poszczególnych wymiarów prezentowane są w kolejności kwestionariuszowej.Wyniki prezentowane są bez podania istotności statystycznych, podajemy natomiast liczbę respondentów, którzy oceniali dane biuro.

- W połowie roku przeszliśmy reorganizację wszystkich działów firmy. Największy nacisk przy wdrażaniu zmian został położony na utrzymanie wysokiego poziomu obsługi i umacnianiu zaufania klientów. To właśnie opinie klientów są brane pod uwagę przy tworzeniu rankingu. Dlatego jego wyniki są tak istotne z naszego punktu widzenia. Kolejny rok (już piąty) w historii firmy kończymy niezmiennie jako sieć reklamowa nr 1 w Polsce – mamy największy udział w rynku reklamy on-line wśród sieci reklamowych, największy zasięg wśród wszystkich biur sprzedaży internetu a nasi klienci są najbardziej zadowoleni – mówi Adam Kwaśniewski, Dyrektor Zarządzający Ad.net.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"