Najlepsze półrocze w historii K2 Internet

Zarząd K2 Internet SA podsumował pierwsze półrocze 2003

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W związku z finansowym i organizacyjnym zamknięciem pierwszego półrocza bieżącego roku, Zarząd K2 Internet SA podał do wiadomości kluczowe informacje na temat sytuacji i rozwoju firmy. Zakończone półrocze jest, w opinii Zarządu, najlepszym okresem w dotychczasowej historii spółki.

W okresie pierwszych 6 miesięcy b.r. K2 uzyskała przychody ze sprzedaży na poziomie 2,6 mln PLN, co stanowi wzrost o ponad 124% w porównaniu do tego samego okresu ubiegłego roku. Firma zanotowała także zysk operacyjny na poziomie 200 tys. PLN. Mimo zawirowań w branży usług interaktywnych, były to kolejne dwa kwartały pozytywnych wyników finansowych spółki, osiąganych nieprzerwanie od połowy 2001 roku.

W pierwszej połowie roku do grona stałych klientów K2 dołączyli m.in. GE Capital Bank, Crowley, Kompania Piwowarska, Deutsche Bank i DB24, KFC (Amrest) oraz Shering.

Kluczowym punktem w realizacji strategii K2 Internet było stworzenie działu konsultingu, zajmującego się doradztwem strategicznym w zakresie e-marketingu. Dział obecnie liczy 4 osoby.

Do zespołu K2 Internet dołączył Tomasz Tomczyk, wcześniej Dyrektor Zarządzający sieciowej agencji interaktywnej Concept! Jako Dyrektor Obsługi Klienta kieruje on zespołem specjalistów prowadzących projekty dla klientów oraz bezpośrednio pracuje z kluczowymi klientami.

Prace K2 Internet zostały docenione na CyberKreaturze, najbardziej prestiżowym konkursie reklamy interaktywnej. Za kampanię reklamową telefonu Nokia 7210 otrzymaliśmy na nim Grand Prix oraz nagrodę za najlepszą kampanię. W omawianym okresie K2 zaangażowała się także aktywnie w projekty, które nie miały charakteru komercyjnego - pracowaliśmy m.in. dla UNICEF, Fundacji Moja Afryka oraz braliśmy udział w promocji referendum europejskiego (akcja Polska jest warta Zachodu). K2 przygotowała także projekt dla PIS, który zaowocował pierwszymi w naszej historii spontanicznymi i masowymi gratulacjami ze strony internautów - informuje nadawca.

W okresie najbliższych miesięcy planujemy kontynuację przyjętej strategii rozwoju opierającej się na dostarczaniu klientom unikalnych rozwiązań umożliwiających osiąganie wymiernych rezultatów marketingowych. Kluczowe projekty przewidziane na ten okres wiążą się z poszerzaniem wachlarza rozwiązań technologicznych, rozwojem know-how oraz usprawnianiem organizacji pracy.

K2 Internet S.A. jest wiodącą agencją e-marketingową w Polsce, specjalizuje się w rozwijaniu i wdrażaniu strategii komunikacji marketingowej opartych na mediach interaktywnych. Dotychczas K2 zrealizowało projekty dla ponad 100 klientów, w tym: BPH-PBK, Ikea, Nokia, Philips i Volvo. Jest laureatem 8 nagród na konkursach reklamy oraz członkiem wielu stowarzyszeń branżowych. Firma istnieje od 1997 roku, obecnie zatrudnia 50 osób, jej akcjonariuszem jest niemiecki fundusz bmp AG.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"