Najmodniejsze zabawki pod choinkę według Internautów

Upiorni Uczniowie, Hello Kitty i Ben 10. Zabawki z tych serii to prawdziwe hity tegorocznej gwiazdki. Jak wynika z danych Okazje.info, przed świętami Internauci intensywnie poszukują figurek ze znanych telewizyjnych serii, zabawek interaktywnych oraz gier planszowych.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Aż 11 pierwszych produktów z rankingu najpopularniejszych zabawek to właśnie lalki i akcesoria Monster High (Upiorni Uczniowie). Od początku listopada „lalka Monster High” jest też najczęściej wyszukiwaną frazą w całym serwisie, a nazwę serii wpisywano w wyszukiwarkę ponad 27 tysięcy razy – mówi Milena Bakalarz z Okazje.info. Inną często poszukiwaną serią jest Hello Kitty. Rodzice intensywnie poszukują elementów bajkowego miasteczka – cukierni, sklepu czy centrum handlowego z charakterystycznymi figurkami Hello Kitty i jej przyjaciół. Dla chłopców poszukiwane są figurki Ben 10 i Bakugany, a dla najmłodszych – postaci znane z dobranocek – Strażak Sam oraz Tomek i przyjaciele.

W kategorii zabawek interaktywnych odwieczny pojedynek psy kontra koty wygrywają szczekające czworonogi, na czele z reagującym na dźwięk trzech magicznych gwizdków Pieskiem Bobbym. Spośród bardziej tradycyjnych zabawek internauci wybierają klocki Lego, samochody i modele do składania, choć znacznie częściej niż samoloty wybierany jest model statku Czarna Perła, znanego z filmu Piraci z Karaibów.

Do łask wracają też gry planszowe, czyli zabawki łączące elementy nauki i rozrywki. Widać jednak, że w tym roku rodzice bardziej stawiają na element zabawy. Najpopularniejsze są gry zręcznościowe: Spadające małpki, Piranie atakują! oraz O rety krety! Najpopularniejsze gry to wydatek rzędu 70-120 zł, czyli porównywalny z ceną lalki. Zabawki interaktywne kosztują nawet 300 zł.

Jak wynika z badan przeprowadzonych dla serwisu eBay, w tym roku statystyczny Polak wyda na prezenty dla dzieci 211 zł. Aż 55 % osób planuje zrobić świąteczne zakupy online.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska