Flirt.com i Sympatia na czele serwisów randkowych, eDarling i Fellow przyciągają najbardziej (TOP13)

Wśród platform randkowych zdecydowanie najwięcej użytkowników mają Flirt.com i Sympatia.pl. Natomiast najwięcej odsłon i najdłuższy średni czas korzystania przez internautów osiąga Fellow.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W kwietniu br. serwis Flirt.com odwiedziło 1,09 mln realnych użytkowników, czyli 3,93 proc. wszystkich polskich internautów. Wykonali oni na stronie 2,24 mln odsłon, a każdy korzystał z niej przeciętnie przez 82 sekundy - pokazują dane z badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Z kolei Sympatia.pl (należąca do Grupy Onet-RAS Polska) przy 1,05 mln użytkowników zanotowała 118,58 mln odsłon oraz godzinę, 42 minuty i 51 sekund średniego czasu korzystania przez odwiedzającego. Grupa Onet-RAS Polska jest też właścicielem platformy Kochaj.pl (do września ub.r. działającej pod marką Sympatiaplus.pl), która w kwietniu miała 596,1 tys. użytkowników, 2,87 mln odsłon oraz trzy minuty i 49 sekund.

Najwięcej odsłon i najdłuższy średni czas spędzony przez użytkowników zanotowały eDarling.pl i skierowany do homoseksualistów Fellow.pl. Pierwszy przy 424,1 tys. użytkowników miał 119,39 mln odsłon oraz 3 godziny, 13 minut i 39 sekund średniego czasu korzystania, a drugi - przy 238,4 tys. użytkowników osiągnął 180,76 mln odsłon oraz 10 godzin i 44 sekundy średniego czasu korzystania.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/grupa-onet-rasp-znow-przed-wirtualna-polska-w-dol-interia-gemius-pbi-z-maja,7171439535114369a ##

W zestawieniu znalazły się trzy witryny pozycjonowane jako służące do umawiania się na seks randki. Lisa18.pl miała 89,2 tys. użytkowników i 193,7 tys. odsłon, S-klub.pl - 86 tys. użytkowników i 164,6 tys. odsłon, a Casualclub.com - 71,9 tys. użytkowników i 741,1 tys. odsłon.

Za to Przeznaczeni.pl, skierowani do osób z wartościami konserwatywnymi, przy 51,3 tys. użytkowników zanotowały 2,39 mln odsłon oraz 22 minuty i 30 sekund przeciętnego czasu korzystania przez odwiedzającego.

grafika

Na komputerach zdecydowanym liderem zasięgowych jest Sympatia.pl - w kwietniu miała 730,6 tys. użytkowników (a także 50,93 mln odsłon oraz godzinę, 12 minut i 49 sekund średniego czasu korzystania przez odwiedzającego). Drugi w zestawieniu Flirt.com zanotował 494,3 tys. użytkowników.

Z kolei Fellow.pl przy 160,7 tys. odwiedzających miał aż 66,68 mln odsłon, a średni czas spędzony w serwisie przez internautę wyniósł 4 godziny, 6 minut i 16 sekund.

grafika

Na smartfonach i tabletach Flirt.com odwiedziło 632,7 tys. internautów, którzy wykonali tam 761,5 tys. odsłon i spędzili minimalnie mało czasu.

Sympatia.pl przy 451,7 tys. użytkowników zanotował 67,64 mln odsłon oraz 2 godziny i 58 sekund średniego czasu korzystania przez odwiedzającego. Natomiast eDarling.pl miał 266,4 tys. użytkowników, 114,76 mln odsłon oraz 4 godziny, 46 minut i 37 sekund przeciętnego czasu spędzonego przez internautę, a Fellow.pl - 80,8 tys. użytkowników, 114,08 mln odsłon oraz aż 21 godzin, 23 minuty i 25 sekund średniego czasu korzystania.

grafika

W skali roku zasięg Flirt.com zwiększył się pond pięciokrotnie - z 0,7 do 3,93 proc. Jednocześnie liczba odsłon witryny wzrosła o 871,3 tys. (czyli 63,6 proc.), za to średni czas korzystania z niej przez użytkownika zmalał aż o 87 proc.

Sympatia.pl zanotowała spadek zasięgu o 1,51 pkt proc. (28,6 proc. w dół) i o 21,67 mln odsłon (15,4 proc. w dół) oraz wzrost przeciętnego czasu korzystania o 13 minut i 28 sekund (15,1 proc. w górę). Natomiast Kochaj.pl przy zasięgu większym o 0,75 pkt proc. (54 proc. w górę). miało o 1,44 mln odsłon i 78 sekund średniego czasu korzystania mniej (to 33,4 i 25,4 proc. w dół) niż Sympatiaplus.pl rok wcześniej.

eDarling.pl osiągnęło wzrost zasięgu o 0,41 pkt proc. (czyli 36,6 proc). Liczba odsłon witryny zwiększyła się prawie siedmiokrotnie - z 17,15 do 119,39 mln, a średni czas korzystania z niej - ponad trzykrotnie (z 56 minut i 16 sekund do 3 godzin, 13 minut i 39 sekund).

Z kolei Fellow.pl przy wzroście zasięgu o 0,41 pkt proc. (czyli 91,1 proc.) zanotowało spadek liczby odsłon o 3,25 mln (1,8 proc.) oraz średniego czasu korzystania przez użytkownika o 27 minut i 30 sekund (4,4 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"