Biznes, finanse, prawo
Grupa Wirtualna Polska, głównie dzięki przejęciu pod koniec ub.r. Grupy Money.pl, zyskała w skali roku w tej kategorii 1,84 mln użytkowników i 41,2 mln odsłon krajowych. Strony Grupy Onet-RASP zanotowały o 216 tys. użytkowników mniej i 10,9 mln odsłon krajowych więcej niż w kwietniu ub.r., a serwisy Grupy Gazetaprawna.pl - o 456,5 tys. użytkowników i 5,2 mln odsłon więcej.
Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło 518,9 tys. użytkowników, którzy wykonali 3,27 mln odsłon krajowych.
Informacje i publicystyka
Serwisy informacyjno-publicystyczne Onetu i RASP zyskały w skali roku 533,6 tys. użytkowników, strony Grupy Polska Press - 499 tys. użytkowników i 57,4 mln odsłon krajowych, a strony Grupy WP - 213,3 tys. użytkowników i 18,4 mln odsłon.
Z kolei serwisy Grupy Gazeta.pl przy 764,5 tys. użytkowników mniej niż rok wcześniej zanotowały o 60,8 mln odsłon krajowych więcej.

Kultura i rozrywka
YouTube’a odwiedziło o 885,3 tys. polskich internautów więcej niż w kwietniu ub.r.
Strony Onetu i RASP zanotowały o 105 tys. użytkowników mniej i 48,4 mln odsłon krajowych więcej niż przed rokiem, a serwisy Grupy WP - o 1,96 mln użytkowników i 147,7 mln odsłon mniej.
Na kolejnych podstronach wyniki w pozostałych kategoriach tematycznych
Motoryzacja
Strony Grupy Allegro-GG zyskały w skali roku 625 tys. użytkowników i 244,8 mln odsłon mobilnych, serwisy Grupy Onet-RASP - 16,1 tys. użytkowników i 12,5 mln odsłon, a strony Grupy WP straciły 361,7 tys. użytkowników i 3,7 mln odsłon.
Budownictwo i nieruchomości
Serwisy Allegro i GG miały o 788,1 tys. użytkowników i 39,8 mln odsłon krajowych więcej niż w kwietniu ub.r., strony ZPR Media - o 555,9 tys. użytkowników i 7,2 mln odsłon więcej, natomiast strony Grupy Gazeta.pl przy 187,3 tys. użytkowników mniej zanotowały o 73,7 tys. odsłon więcej.

Edukacja
Wikipedia.pl zanotowała o 359,7 tys. polskich użytkowników więcej niż rok wcześniej, strony Google z tej kategorii - o 423 tys. mniej, a Zadane.pl - o 649,5 tys. więcej.
Erotyka
Redtube zyskał w skali roku 439,1 tys. polskich użytkowników, Pornhub - 287,7 tys., a Xhamster - 317,5 tys., a Pornusy.pl - 585 tys.
Sport
Strony Onetu i RASP z tej kategorii zanotowały o 40,8 tys. użytkowników mniej i 50,7 mln odsłon krajowych więcej niż rok wcześniej, serwisy Grupy WP - 34,2 tys. użytkowników i 66,5 mln odsłon więcej, a strony Grupy Gazeta.pl - 296,8 tys. użytkowników mniej i 36,2 mln odsłon więcej.
Z kolei strony Telewizji Polskiej zyskały w skali roku aż 1,25 mln użytkowników, a także 2,1 mln krajowych odsłon.
E-commerce
Witryny e-commerce’owe Grupy Allegro-GG przy 24,8 tys. użytkowników więcej niż w kwietniu ub.r. miały 213,4 mln odsłon krajowych mniej.

Strony Grupy Ceneo.pl zyskały w skali roku 725 tys. użytkowników, Zalando.pl - 717,9 tys., a Aliexpress.com przed rokiem w ogóle nie znalazł się w czołowej dwudziestce.
Styl życia
Strony Grupy Onet-RASP z tej kategorii zyskały w skali roku 100,8 tys. użytkowników i 62,3 mln odsłon krajowych.
Z kolei witryny Grupy WP straciły 478,4 tys. użytkowników i 20 mln odsłon, strony Grupy Gazeta.pl - 949,9 tys. użytkowników i 26,9 mln odsłon.
Turystyka
Witryny turystyczne Onetu i RASP zanotowały bardzo zbliżone wyniki jak rok wcześniej: o 2,5 tys. użytkowników więcej i 652,3 tys. odsłon krajowych mniej. Rozklad-pkp.pl zyskał rok do roku 140,7 tys. użytkowników i 6 mln odsłon, a Booking.com - 684,8 tys. użytkowników.
Firmowe
Serwis Mozilla.org odwiedziło aż 5,25 mln polskich internautów więcej niż w kwietniu ub.r. Strony Microsoftu, mimo że dołączono do nich portal MSN, straciły 482,6 tys. użytkowników, a strony PKO BP zyskały 265,2 tys.

Nowe technologie
Strony Grupy WP, po dołączeniu do nich Dobreprogramy.pl, zyskały 3,26 mln użytkowników i 20,7 mln odsłon krajowych. Serwisy Onetu i RASP miały o 225,3 tys. użytkowników i 7,7 mln odsłon więcej, a Elektroda.pl - o 337 tys. mniej.
Praca
Goldenline.pl zyskało w skali roku 391,7 tys. użytkowników, strony Grupy Pracuj.pl przy 163,1 tys. użytkowników mniej miały 3,8 mln odsłon krajowych więcej, a serwisy Grupy Gazeta.pl straciły 151,3 tys. użytkowników i 2,1 mln odsłon.
Społeczności
Facebooka odwiedziło o 1,21 mln polskich użytkowników więcej niż rok wcześniej, a serwisy społecznościowe Google - o 210,5 tys. mniej.
Strony Onetu i RASP, po dołączeniu do nich portalu NK.pl, zyskały 1,3 mln użytkowników i 253,2 mln odsłon krajowych, a strony Grupy Gazeta.pl straciły 832 tys. użytkowników i 20,5 mln odsłon.

Komunikacja
Strony Grupy WP przy 393,2 tys. użytkowników mniej niż w kwietniu ub.r. zanotowały - głównie w efekcie przejścia na nową definicję odsłony - aż o 1,15 mld odsłon krajowych więcej.
Serwisy Google zyskały w skali roku 573,9 tys. użytkowników, a strony Onetu i RASP straciły 195,7 tys. użytkowników, zyskując 446,6 mln odsłon krajowych.
Mapy i lokalizatory
Strony Google z tej kategorii zyskały rok do roku 497,2 tys. użytkowników, Zumi.pl straciło 213,5 tys. użytkowników, zyskując 7,7 mln odsłon krajowych, serwisy Targeo.pl zyskały 211,8 tys. użytkowników, a Jakdojade.pl - 84,2 tys.
Hosting
Strony hostingowane Cba.pl zanotowały o 386,7 tys. użytkowników więcej niż w kwietniu ub.r., Republika.pl - o 114,3 użytkowników mniej i 436,4 tys. odsłon krajowych, serwisy Google - o 317,6 tys. użytkowników więcej, a strony hostingowane Home.pl - o 43,9 tys. użytkowników więcej.

Publiczne
Stronę Ministerstwa Finansów odwiedziło o 95,1 tys. internautów więcej niż w kwietniu ub.r., serwis ZUS-u - o 44,5 tys. więcej, a stronę Sejmu - o 90,3 tys. mniej.
Wyszukiwarki i katalogi
Serwisy Google z tej kategorii odwiedziło o 710,5 tys. polskich użytkowników więcej niż rok wcześniej, Ask.com - o 3,05 mln mniej, a strony Panoramy Firm zanotowały o 501,8 tys. użytkowników i 3,8 mln odsłon krajowych więcej niż w kwietniu ub.r.











