Biznes, finanse, prawo
Grupa Wirtualna Polska po przejęciu Grupy Money.pl zyskała w tej kategorii w skali roku 2,48 mln użytkowników i 50,4 mln odsłon krajowych, natomiast w skali miesiąca - 141,6 tys. użytkowników i 3,4 mln odsłon.
Strony Grupy Onet-RASP zanotowały o 149,5 tys. użytkowników i 2 mln odsłon krajowych mniej niż rok wcześniej, a serwisy Grupa Gazetaprawna.pl - o 627,3 tys. użytkowników i 4,7 mln odsłon więcej.
Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło 573,2 tys. internautów, którzy wykonali 3,61 mln odsłon krajowych.
Informacje i publicystyka
Strony Onetu i RASP zanotowały o 518,3 tys. użytkowników i 50,8 mln odsłon krajowych więcej niż w marcu ub.r., witryny Polska Press - o 604,8 tys. użytkowników więcej 57 mln więcej, a strony Grupy WP - o 217 tys. użytkowników i 46 mln odsłon mniej.

Kultura i rozrywka
YouTube’a odwiedziło o 1,22 mln polskich internautów więcej niż rok wcześniej.
Strony Onetu i RASP zyskały w skali roku 142,5 mln użytkowników, tracąc 2,4 mln odsłon krajowych, a serwisy Grupy WP straciły 1,79 mln użytkowników i 146,6 mln odsłon.
Na kolejnych podstronach wyniki w pozostałych kategoriach tematycznych
Motoryzacja
Serwisy Allegro i GG z tej kategorii zyskały w skali roku 192,6 tys. użytkowników i 71,5 mln odsłon krajowych, w strony Onetu i RASP przy 84 tys. użytkowników więcej miały 5,7 mln odsłon mniej.
Strony Grupy WP zanotowały o 17,1 tys. użytkowników i 5,9 mln odsłon krajowych mniej niż w marcu ub.r.
Budownictwo i nieruchomości
Strony Allegro i GG zyskały w skali roku 490 tys. użytkowników i 13,1 mln odsłon krajowych, strony ZPR Media - 751,1 tys. użytkowników i 8,2 mln odsłon, a serwisy Grupy Gazeta.pl - straciły 216,2 tys. użytkowników i 877 tys. odsłon.

Edukacja
Wikipedię odwiedziło o 218 tys. internautów więcej niż rok wcześniej, strony Google - o 543 tys. mniej, Zadane.pl - o 623 tys. więcej, a strony Ściąga.pl - o 428,1 tys. mniej.
Erotyka
Redtube.com odwiedziło o 588,1 tys. polskich internautów więcej niż rok wcześniej, pornhub.com - o 104,9 tys. więcej, Xvideos.com - o 13,4 tys. więcej, a Xhamster.com - o 160 tys. mniej.
Sport
Strony sportowe Onetu i RASP zanotowały o 61,1 tys. użytkowników i 24,2 mln odsłon krajowych mniej niż rok wcześniej, serwisy Grupy WP (która w połowie ub.r. przejęła Sportowefakty.pl) przy 139,3 tys. użytkowników mniej niż przed rokiem miała o 53,5 mln odsłon więcej, a strony Grupy Gazeta.pl - przy 186,3 tys. użytkowników mniej zanotowały o 36,2 mln odsłon więcej.
E-commerce
Strony Grupy Allegro-GG z tej kategorii straciły w skali roku 633 tys. użytkowników i 286,4 mln odsłon krajowych, m.in. dlatego że w połowie ub.r. z tej grupy wydzielono witryny Ceneo.pl, które w marcu br. miały 6,39 mln użytkowników i 81,6 mln odsłon.

Witryny Onetu i RASP dzięki przejęciu Skąpca i Opineo zanotowały ogromny wzrost, a Zalando.pl zyskało 388,3 tys. użytkowników.
Styl życia
Strony Grupy WP zanotowały o 265,5 tys. użytkowników i 49,5 mln odsłon krajowych mniej niż w marcu ub.r., serwisy Grupy Onet-RASP - o 141,6 tys. użytkowników i 30,4 mln odsłon więcej.
Serwisy Grupy Interia.pl zyskały w skali roku 901,9 tys. użytkowników i 54,2 mln odsłon, a strony Grupy Gazeta.pl straciły 754,3 tys. użytkowników i 13,4 mln odsłon.
Turystyka
Strony Onetu i RASP zanotowały o 83,4 tys. użytkowników i 2,6 mln odsłon krajowych mniej niż rok wcześniej, a strony Grupy WP - o 287,9 tys. użytkowników i 10,1 mln odsłon mniej. Natomiast Rozklad-pkp.pl zyskał w skali roku 114,1 tys. użytkowników i 5,4 mln odsłon.
Firmowe
Serwisy Microsoftu odwiedziło o 246,5 tys. polskich internautów mniej niż w marcu ub.r., Mozilla.org - aż o 2,08 mln więcej, a Adobe.com - o 1,99 mln więcej.

Nowe technologie
Strony Grupy WP z tego obszaru tematycznego, do której pod koniec ub.r. dodano ruch z Dobreprogramy.pl, zyskały w skali roku 3,55 mln użytkowników i 19,7 mln odsłon krajowych.
Serwisy Grupy Onet-RASP zanotowały o 44 tys. użytkowników mniej 3,1 mln odsłon krajowych więcej niż rok wcześniej, a Elektroda.pl - 130,9 mln użytkowników mniej.
Praca
Goldenline.pl zyskało w skali roku 139,3 tys. użytkowników, strony Grupy Pracuj przy 111,4 tys. użytkowników więcej niż w marcu ub.r. zanotowały o 7,7 mln odsłon krajowych więcej, a Indeed.com zyskał 52,6 tys. użytkowników.
Społeczności
Facebooka odwiedziło o 1,06 mln polskich internautów więcej niż rok wcześniej, a serwisy społecznościowe Google - o 419 tys. więcej.
Strony Onetu i RASP z tej kategorii zyskały w skali roku 1,22 mln użytkowników i 316,4 mln odsłon krajowych, strony Grupy Gazeta.pl straciły 705,7 tys. użytkowników i 20,4 mln odsłon, a serwisy Grupy Interia.pl straciły 2,44 mln użytkowników, zyskując 180 mln odsłon.

Komunikacja
Strony Grupy WP straciły w skali roku 214,9 mln użytkowników, serwisy Google zyskały 469,1 tys., a strony Onetu i RASP straciły 232,8 tys.
Porównywanie liczby odsłon rok do roku jest niemiarodajne, ponieważ czołowi polscy wydawcy w połowie ub.r. przeszli w Megapanelu na nową definicję odsłony, w efekcie czego liczba odsłon ich serwisów z tej kategorii wzrosła trzy-czterokrotnie.
Mapy i lokalizatory
Strony Google z tej kategorii zyskały w skali roku 747,8 tys. użytkowników, Zumi.pl przy 185,4 tys. użytkowników mniej miało 7,1 mln odsłon krajowych więcej niż przed rokiem, a strony Targeo.pl - o 384,6 tys. użytkowników więcej.
Hosting
Republika.pl zanotowała o 216,9 tys. użytkowników i 261 tys. odsłon krajowych mniej niż rok wcześniej. Strony hostingowane CBA.pl zyskały 51 tys. użytkowników, a strony hostingowane Home.pl - 23,8 tys.

Publiczne
Wyszukiwarki i katalogi











