Biznes, finanse, prawo
Strony Onetu i RASP miały o 1,27 mln użytkowników i 10,6 mln odsłon więcej niż same serwisy Onetu rok wcześniej. Natomiast witryny Money.pl straciły w skali roku 7,5 mln odsłon, a strony Wirtualnej Polski - 13,2 mln.
Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło w październiku br. 492,7 tys. użytkowników, którzy wykonali 2,68 mln odsłon.
Informacje i publicystyka
Witryny Onetu i RASP zanotowały o 1,55 mln real users i 31,3 mln odsłon więcej od stron Onetu w październiku ub.r. Serwisy Wirtualnej Polski zyskały 465 tys. real users, ale straciły 48,3 mln odsłon.
Kultura i rozrywka
YouTube’a odwiedziło 1,93 mln polskich użytkowników więcej niż rok wcześniej. Natomiast strony Onetu i RASP miały o milion real users więcej, ale 93,8 mln odsłon mniej niż same serwisy Onetu w październiku ub.r.

Motoryzacja
Allegro razem z serwisami GG ma prawie dwukrotnie większy zasięg niż samo przed rokiem (5,8 mln real users wobec 3,8 mln, 583,1 mln odsłon wobec 295,7 mln). Wzrost w porównaniu z samym Onetem zanotowały też strony Onetu i RASP.
Budownictwo i nieruchomości
Allegro i GG są liderem tej kategorii, notując trzykrotnie większy zasięg niż sam OtoDom.pl (należący do Allegro) w październiku ub.r. Strony Muratora i Time zanotowały o 295 tys. real users więcej i 3,7 mln odsłon mniej niż serwisy Muratora w październiku ub.r.
Edukacja
Wikipedia zyskała w skali roku prawie 3 mln polskich użytkowników, a strony Google - 250 tys.
Erotyka
Redtube zanotował o 475 tys. real users więcej niż rok wcześniej, a Pornoorzel.com - aż o 1,84 mln więcej. Pornhub.com zyskał w skali roku 855 tys. użytkowników, a Xhamster.com - 840 tys.

Sport
Onet z RASP-em miał o milion użytkowników i 43,2 mln odsłon więcej niż sam w październiku ub.r. Natomiast strony Wirtualnej Polski zyskały 35 tys. real users, ale straciły 16,9 mln odsłon.
E-commerce
Strony Allegro razem z GG miały o 2,25 mln użytkowników więcej, ale aż o 1,66 mld odsłon mniej niż same serwisy Allegro rok wcześniej. Okazje.info.pl zyskały w skali roku 475 tys. real users, a Zalando.pl - aż 1,24 mln.
Styl życia
Serwisy Onetu po połączeniu ze stronami RASP zanotowały o 2 mln użytkowników i 103 mln odsłon więcej niż same witryny Onetu w październiku ub.r. Z kolei strony Wirtualnej Polski miały o 1,42 mln real users więcej, ale 17 mln odsłon mniej niż rok wcześniej.
Turystyka
Onet z RASP i Wirtualna Polska po dużych wzrostach w skali roku (Onet i RASP: 640 tys. real users i 1,5 mln odsłon, WP: 800 tys. real users i 9,5 mln odsłon) wyprzedziły rozklad-pkp.pl.

Firmowe
Strony Microsoftu odwiedziło o milion użytkowników więcej niż rok wcześniej, serwisy Play - 1,5 mln więcej, a witryny PKO BP - 1,2 mln więcej.
Nowe technologie
Serwisy Onetu i RASP zanotowały razem o 2,8 mln użytkowników i 11,8 mln odsłon niż same strony Onetu rok wcześniej. Natomiast Dobreprogramy.pl zyskały w skali roku 1,3 mln real users.
Praca
Strony Wirtualnej Polski zyskały rok do roku 260 tys. użytkowników, ale straciły 10 mln odsłon, a serwisy Grupy Pracuj przy 400 tys. real users więcej zanotowały 8 mln odsłon mniej.
Społeczności
Facebook zyskał w skali roku 2,15 mln polskich użytkowników, za to strony Google zanotowały spadek o 50 tys.
Komunikacja
Serwisy Wirtualnej Polski miały o 905 tys. real users więcej i 36 mln odsłon mniej niż rok wcześniej (gdy były jeszcze klasyfikowane ze stronami Orange). Natomiast witryny Google zyskały w skali roku 585 tys. użytkowników.

Mapy i lokalizatory
Strony Google zyskały rok do roku 945 tys. użytkowników, natomiast Zumi.pl przy o 850 tys. użytkowników więcej zanotowały 4 mln odsłon mniej.
Hosting
Republika.pl miała o 140 tys. real users i 7,8 mln odsłon mniej niż w październiku ub.r., a strony Interii - 80 tys. real users więcej i 1,7 mln odsłon mniej.
Publiczne
Serwis policji zanotował niewielki spadek odwiedzalności, za to witryna Sejmu zyskała w skali roku 245 tys. użytkowników, a serwis ZUS-u - 250 tys.
Wyszukiwarki i katalogi
Google zyskało w tej kategorii 2,2 mln użytkowników w skali roku, natomiast Ask.com - aż 4,5 mln.











