Biznes
Serwisy biznesowe Onet.pl odwiedziło w sierpniu 2010 r. o ponad 150 tys. użytkowników więcej niż miesiąc wcześniej, za to strony Money.pl z tej kategorii – prawie 50 tys. mniej. Z kolei serwisy biznesowe Wirtualnej Polski zyskały prawie 150 tys. real users i awansowały na trzecie miejsce, wyprzedzając Infor.pl. Wirtualnemedia.pl odwiedziło 605 tys. internautów, czyli o ok. 130 tys. więcej niż w lipcu.
Informacje, publicystyka, media
Serwisy informacyjne Onet.pl i Wirtualnej Polski zanotowały niewielkie spadki popularności w porównaniu z lipcem. Za to witryny Gazeta.pl z tej kategorii zanotowały ponad 200 tys real users i prawie 15 mln odsłon więcej niż miesiąc wcześniej.
Kultura, rozrywka
YouTube przekroczył poziom 11 mln użytkowników, co oznacza wzrost o ponad 250 tys. w porównaniu z lipcem. Serwisy rozrywkowe z czterech kolejnych miejsc w zestawieniu też zwiększyły swoje zasięg, z czego najbardziej – o ponad 400 tys. real users – witryny o2.pl.

Motoryzacja
otomoto.pl odwiedziło ponad 200 tys. użytkowników więcej niż w lipcu, a serwisy motoryzacyjne Onet.pl – prawie 200 tys. więcej. Za to witryny Wirtualnej Polski i Interia.pl z tej kategorii zanotowały niewielkie spadki liczby real users.
Budownictwo i nieruchomości
Czołowe serwisy z tej kategorii zanotowały wzrosty popularności. Witryny Gazeta.pl i Muratora odwiedziło po ponad 100 tys. użytkowników więcej niż miesiąc wcześniej, a otodom.pl – ponad 150 tys. więcej.
Edukacja
Wikipedia zanotowała prawie 50 tys. polskich użytkowników więcej niż w lipcu, a serwisy edukacyjne Google – prawie 150 tys. więcej. Natomiast aż o 500 tys. real users spadł zasięg stron Onet.pl z tej kategorii, a o ponad 250 tys. – witryn Wirtualnej Polski.
Erotyka
redtube.com odwiedziło ponad 250 tys. polskich internautów mniej niż miesiąc wcześniej, a xvideoslive.com – prawie 100 tys. mniej. Za to pornhub.com utrzymał popularność z lipca, dzięki czemu awansował o dwie pozycje.

Sport
Serwisy sportowe Onet.pl zyskały w porównaniu z lipcem ok. 80 tys. real users, natomiast strony sportowe Wirtualnej Polski straciły ok. 100 tys. Witryny Gazeta.pl i Interia.pl z tej kategorii zanotowały niewielkie zmiany popularności. Za to joinfans.com odwiedziło ponad dwa razy mniej polskich internautów niż miesiąc wcześniej, przez co serwis wypadł z pierwszej dziesiątki zestawienia.
E-commerce
Allegro.pl przekroczyło poziom 11 mln użytkowników i 4 mld odsłon, co oznacza wzrost o, odpowiednio, ponad 350 tys. i prawie 200 mln w porównaniu z lipcem. nokaut.pl zyskał ponad 200 tys. real users, a aukcjoner.pl – prawie 150 tys., dzięki czemu awansował na trzecie miejsce, spychając w dół serwisy e-commerce Onet.pl.
Styl życia
Serwisy lifestylowe Onet.pl zyskały w porównaniu z lipcem ponad 300 tys. użytkowników i awansowały na pierwsze miejsce. Witryny Wirtualnej Polski z tej kategorii zanotowały podobny wynik, jak miesiąc wcześniej, natomiast strony o2.pl straciły prawie 450 tys.

Turystyka
rozklad-pkp.pl odwiedziło ponad 100 tys. użytkowników mniej niż w lipcu, a serwisy turystyczne Onet.pl – prawie 600 tys. mniej. Za to strony Wirtualnej Polski z tej kategorii zyskały prawie 150 tys. użytkowników, awansując o dwie pozycje.
Firmowe
Strony Mozilli zanotowały duży spadek popularności – odwiedziło je 2,7 mln polskich internautów mniej niż w lipcu. W tej sytuacji na pierwsze miejsce awansowały witryny Microsoftu, z których skorzystało mniej więcej tylu samo użytkowników z naszego kraju, co miesiąc wcześniej.
Nowe Technologie
Serwisy Interia.pl poświęcone nowych technologiom odwiedziło ponad 100 tys. użytkowników więcej niż w lipcu. Za to dobreprogramy.pl zanotowały ponad 400 tys. real users więcej, dzięki czemu awansowały o dwie pozycje.
Praca
Serwisy rekrutacyjne Wirtualnej Polski odwiedziło prawie 300 tys. użytkowników mniej niż w lipcu, wskutek czego spadły one z pierwszego na trzecie miejsce. Strony Gazeta.pl i Pracuj z tej kategorii zanotowały niewielkie zmiany popularności.

Społeczności
Nk.pl odwiedziło 50 tys. użytkowników więcej niż w lipcu, a serwisy społecznościowe Gazeta.pl – ponad 150 tys więcej. Natomiast zasięg Facebooka w Polsce zwiększył się o ponad 850 tys. real users.
Mapy i lokalizatory
Serwisy Google odwiedziło ponad 150 tys. polskich internautów więcej niż w lipcu, a zumi.pl – prawie 200 tys. więcej. Z kolei targeo.pl i szukacz.pl zanotowały spadki liczby real users.
Hosting
Z serwisów hostingowych Interia.pl skorzystało ok. 700 tys. internautów więcej niż miesiąc wcześniej, dzięki czemu powróciły one na pierwsze miejsce. Za to strony Yoyo.pl z tej kategorii zanotowały spadek zasięgu o ok. 1,1 mln real users.
Publiczne
Trzy czołowe serwisy z tej kategorii zanotowały niewielkie wzrosty popularności. Z kolei serwisy Uniwersytetu Warszawskiego odwiedziło ponad 100 tys. internautów mniej niż w lipcu.

Wyszukiwarki i katalogi
Wyszukiwarki i katalogi Google odwiedziło 50 tys. więcej polskich internautów niż miesiąc wcześniej, a strony pf.pl – ponad 100 tys. więcej. Z kolei wyszukiwarki pkt.pl zyskały prawie 250 tys. real users, a ask.com – prawie 150 tys.











