Biznes, finanse, prawo
Strony Onetu i RASP zanotowały o 1,3 mln użytkowników i 14 mln odsłon więcej niż serwisu Onetu rok wcześniej. Witryny Money.pl zyskały 180 tys. real users, ale straciły 13 mln odsłon.
Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło prawie 500 tys. internautów, którzy wykonali 2,83 mln odsłon.
Informacje i publicystyka
Serwisy Onetu i RASP zyskały w skali miesiąca 460 tys. użytkowników (a także 71 mln odsłon) i nieznacznie wyprzedziły strony Polskapresse i Mediów Regionalnych, które zanotowały wzrost o 320 tys. użytkowników i 59 mln odsłon. Przed rokiem serwisy tworzące każdą z tych grup były klasyfikowane osobno.
Kultura i rozrywka
YouTube zyskał w skali miesiąca 585 tys. użytkowników, a w skali roku - aż 2,9 mln. Strony Onetu miały o 720 tys. real users więcej, ale 64 mln odsłon mniej niż witryny Onetu rok wcześniej. Podobne zmiany - wzrosty liczby użytkowników, spadki liczby odsłon - nastąpiły w przypadku Wirtualnej Polski i Interii.

Na kolejnych podstronach wyniki serwisów z pozostałych kategorii
Motoryzacja
Strony Allegro i GG odwiedziło 1,8 mln użytkowników więcej, którzy wykonali o 200 mln odsłon więcej niż w samych serwisach Allegro w styczni ub.r. Mniejszy wzrost - 1,1 mln użytkowników i 2,5 mln odsłon – względem stron Onetu zanotowały witryny Onetu i RASP.
Budownictwo i nieruchomości
Po skonsolidowaniu wyników serwisów Allegro i GG zostały one zdecydowanym liderem tej kategorii. Strony Gazeta.pl zyskały w skali roku 245 tys. użytkowników, ale straciły aż 18 mln odsłon, a serwisy Polskapresse i Mediów Regionalnych miały 325 tys. real users więcej i 12 mln odsłon mniej niż same witryny Polskapresse w styczniu ub.r.
Edukacja
Wikipedia zyskała w skali roku 135 tys. polskich użytkowników, a serwisy edukacyjne Google straciły 125 tys. Witryny Sciaga.pl przed rokiem były zaliczane do Grupy Gazeta.pl, która bez nich znalazła się dopiero na 17. miejscu.

Erotyka
Redtube odwiedziło 390 tys. internautów więcej niż rok wcześniej, Pornhub - 760 tys. więcej, a Xhamster - 925 tys.
Sport
Strony Onetu i RASP miały o 1,2 mln użytkowników i 55 mln odsłon więcej niż serwisy Onetu w styczniu ub.r. Witryny Wirtualnej Polski zyskały w skali roku 445 tys. real users i 17 mln odsłon, a strony Gazeta.pl - liczone już bez Sfd.pl - straciły 1,1 mln real users i 24 mln odsłon.
E-commerce
Serwisy Allegro i GG zanotowały 2,1 mln użytkowników więcej, ale 1,7 mln odsłon mniej niż same strony Allegro rok wcześniej. Skapiec.pl zyskał rok do roku 800 tys. użytkowników, a strony Okazje.info - 100 tys.(ale jednocześnie straciły 1,6 mln odsłon).
Styl życia
Witryny Onetu i RASP miały o 1,3 mln użytkowników i 82 mln odsłon więcej niż strony Onetu w styczniu ub.r. Serwisy Wirtualnej Polski zyskały w skali roku 1,3 mln real users i 23 mln odsłon, a strony Gazeta.pl przy 1,2 mln użytkowników więcej zanotowały 19 mln odsłon mniej.

Turystyka
Wynik stron Onetu po dołączeniu do niego witryn RASP wzrósł w skali roku o 695 tys. użytkowników i 5,5 mln odsłon. Wirtualna Polska zyskała 645 tys. real users i 7,8 mln odsłon, a Rozklad-pkp.pl stracił 110 tys. real users i 6,5 mln odsłon.
Firmowe
Strony Microsoftu odwiedziło 175 tys. polskich internautów mniej niż rok wcześniej, a serwis Adobe.com - 2,2 mln więcej. Witryny PKO BP zyskały w skali roku 970 tys. użytkowników, a strony Play - 820 tys.
Nowe technologie
Serwisy Onetu i RASP miały razem o 2,4 mln użytkowników i 20 mln odsłon więcej niż same strony Onetu w styczniu ub.r. Dobreprogramy.pl zyskały w skali roku 275 tys. real users, tracąc 8,8 mln odsłon, a strony Wirtualnej Polski przy 105 tys. użytkowników więcej zanotowały 16 mln odsłon mniej.
Praca
Strony Wirtualnej Polski zanotowały 240 tys. użytkowników więcej i 6,4 mln odsłon mniej niż rok wcześniej, witryny Pracuj Solutions - 90 tys. użytkowników więcej i 20,2 mln odsłon mniej, a serwisy Gazeta.pl przy podobnej liczbie użytkowników miały 9,6 mln odsłon mniej.

Społeczności
Facebook zyskał w skali roku 2,4 mln użytkowników, a strony Google - 1,7 mln. Serwisy Interii przy 455 tys. real użytkowników więcej miały 41 mln odsłon mniej, a NK.pl straciła 930 tys. użytkowników.
Komunikacja
Serwisy Wirtualnej Polski zanotowały 800 tys. użytkowników więcej i 36 mln odsłon mniej niż rok wcześniej, a strony Google - 545 tys. użytkowników więcej. Witryny Onetu i RASP przy 540 tys. real users więcej niż strony Onetu w styczniu ub.r. miały 20 mln odsłon mniej.
Mapy i lokalizatory
Strony Google zyskały w skali roku 95 tys. użytkowników, a Zumi.pl straciło 15 tys. użytkowników i 9 mln odsłon. Strony Targeo.pl miały 160 tys. real users więcej niż w styczniu ub.r., a Jakdojade.pl - 60 tys. więcej.
Hosting
Republika.pl straciła w skali roku 605 tys. użytkowników i 10,6 mln odsłon, a strony Interii - 180 tys. użytkowników i 10 mln odsłon. Natomiast Home.pl odwiedziło aż o 1,3 mln internautów mniej niż przed rokiem, co oznacza spadek o połowę.

Publiczne
Serwis ZUS-u odwiedziło 430 tys. użytkowników więcej niż w styczniu ub.r., a stronę Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy - 230 tys. mniej.
Wyszukiwarki i katalogi
Serwisy Google zyskały w skali roku 2,6 mln użytkowników. Liczba użytkowników Ask.fm wzrosła ponad trzykrotnie - z 1,8 do 6,3 mln, natomiast Szukaj.com przed rokiem był tak mało popularny, że jego wynik nie został określony w Megapanelu.











