Biznes, finanse, prawo
Strony Grupy Wirtualna Polska zyskały w skali miesiąca 554,7 tys. użytkowników i 13,9 mln krajowych odsłon mobilnych (przed rokiem strony Wirtualnej Polski, Grupy o2 i Grupy Money.pl były jeszcze klasyfikowane osobno).
Witryny Onetu i RASP zanotowały o 36,3 tys. użytkowników mniej i 7,2 mln odsłon krajowych więcej niż rok wcześniej, a strony Grupy Gazetaprawna.pl - o 469,3 tys. użytkowników i 4,26 mln odsłon więcej.
Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło 608,8 tys. internautów, którzy wykonali 3,27 mln odsłon krajowych (wobec 496,7 tys. użytkowników i 2,83 mln odsłon w styczniu ub.r.).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/grupa-wp-dalej-przed-onetem-i-rasp-nk-pl-stracila-polowe-uzytkownikow ##
Informacje i publicystyka
Serwisy Onetu i RASP zyskały w skali roku 458,5 tys. użytkowników i 69 mln odsłon krajowych, a strony Polskapresse i Mediów Regionalnych - 380 tys. użytkowników i 42,9 mln odsłon, natomiast serwisy Gazeta.pl - straciły 727,3 tys. użytkowników, zyskując 12,2 mln odsłon.

Witryny Grupy WP zanotowały o 130,8 tys. użytkowników i 12,9 mln odsłon krajowych więcej niż miesiąc wcześniej.
Kultura i rozrywka
YouTube’a odwiedziło o 1,02 mln polskich internautów więcej niż w styczniu ub.r.
Strony Onetu i RASP w skali roku zyskały 792,1 tys. użytkowników i 4,1 mln odsłon krajowych, Filmweb.pl - 557,2 tys. użytkowników (tracąc 11,9 mln odsłon krajowych), a Cda.pl - 1,99 mln użytkowników i 75,7 mln odsłon.
Z kolei serwisy Grupy WP zanotowały o 79 tys. użytkowników mniej i 26,3 mln odsłon krajowych więcej niż miesiąc wcześniej.
Na kolejnych podstronach wyniki w pozostałych kategoriach tematycznych
Motoryzacja
Witryny Allegro i GG zanotowały o 78,2 tys. użytkowników więcej i 106,3 mln odsłon krajowych niż w styczniu ub.r., a strony Onetu i RASP - o 61 tys. użytkowników i 23,9 mln odsłon więcej.

Serwisy Grupy WP w skali miesiąca zyskały 111,1 tys. użytkowników i 1,3 mln odsłon krajowych.
Budownictwo i nieruchomości
Strony Allegro i GG zyskały w skali roku 582 tys. użytkowników i 32,5 mln odsłon krajowych, a witryny ZPR Media - 533,9 tys. użytkowników i 6,5 mln odsłon.
Za to strony Gazeta.pl straciły 152,2 tys. użytkowników i 5,9 mln odsłon krajowych, a serwisy Polskapresse i Mediów Regionalnych przy 165,2 tys. użytkowników mniej zanotowały 23,3 mln odsłon więcej.
Edukacja
Wikipedia miała o 398,4 tys. użytkowników więcej niż przed rokiem, strony Google z tej kategorii - o 29 tys. więcej, a Zadane.pl - o 817,7 tys. więcej.
Erotyka
Redtube.com zyskał w skali roku 1,14 mln użytkowników, Pornhub.com zanotował bardzo podobny wynik jak przed rokiem. Natomiast Xhamster.com stracił 116,7 tys. użytkowników, a Xvideos.com - 132,7 tys.

Sport
Strony Onetu i RASP z tej kategorii zanotowały o 331,8 tys. użytkowników i 28,1 mln odsłon krajowych więcej niż w styczniu ub.r., strony Gazeta.pl - o 178,9 tys. użytkowników mniej i 30,6 mln odsłon więcej, a serwisy TVP - aż o 1,4 mln użytkowników i 10,2 mln odsłon więcej.
Z kolei witryny Grupy WP w skali miesiąca 865,9 tys. użytkowników i 38 mln odsłon krajowych.
E-commerce
Serwisy Allegro i GG straciły w skali roku 499 tys. użytkowników i 336,5 mln odsłon krajowych, m.in. wskutek wydzielenia z tej grupy stron Ceneo.pl, które w styczniu br. miały 6,68 mln użytkowników i 88,4 mln odsłon.
Do czołówki kategorii awansowały Grupa Onet i RASP oraz Grupa WP, głównie dzięki ruchowi z przejętych w ub.r. serwisów (odpowiednio: Skąpiec.pl i Opineo.pl oraz Homebook.pl i Domodi.pl).
Styl życia
Strony Grupy WP zyskały w skali miesiąca 327 tys. użytkowników i 63,9 mln odsłon krajowych. Z kolei witryny Grupy Onet - RASP zanotowały o 698,3 tys. użytkowników i 56,5 mln odsłon krajowych więcej niż rok wcześniej, a strony Gazeta.pl - 836,3 tys. użytkowników i 9,4 mln odsłon mniej.

Turystyka
Serwisy Onetu i RASP z tej kategorii odwiedziło o 87,1 tys. internautów więcej niż przed rokiem, którzy wykonali o 10,7 mln odsłon krajowych więcej. Booking.com zyskał w skali roku 484,7 tys. użytkowników.
Firmowe
Strony Microsoftu zyskały w skali roku 452,1 tys. polskich użytkowników, strony PKO BP - 515,8 tys., a Adobe.com stracił 885,3 tys. Serwis Orange.pl przed rokiem był jeszcze klasyfikowany razem ze stronami Wirtualnej Polski.
Nowe technologie
Witryny Grupy WP o nowych technologiach zanotowały o 618,8 tys. użytkowników i 4,4 mln odsłon krajowych więcej niż miesiąc wcześniej (przed rokiem strony Wirtualnej Polski, Grupy o2 i Dobreprogramy.pl były jeszcze klasyfikowane oddzielnie.
W skali roku serwisy Onetu i RASP straciły 511,4 tys. użytkowników, zyskując 2,3 mln odsłon krajowych, a Elektroda.pl straciła 275,3 tys. użytkowników.

Praca
Goldenline.pl odwiedziło o 489,1 tys. internautów więcej niż w styczniu ub.r., a strony Grupy Pracuj miały o 167,7 tys. użytkowników mniej i 5,2 mln odsłon krajowych więcej. Indeed.com zyskało w skali roku 122,8 tys. użytkowników.
Społeczności
Facebook zyskał w ciągu roku 1,33 mln polskich użytkowników, a serwisy społecznościowe Google - 489,4 tys.
Witryny Gazeta.pl zanotowały o 854,3 tys. użytkowników i 25,8 mln odsłon krajowych mniej niż w styczniu ub.r., strony Onetu i RASP - o 1,74 mln użytkowników i 7 mln odsłon mniej, a serwisy Interii - o 2,73 mln użytkowników mniej i 137,9 mln odsłon więcej.
Liczba użytkowników NK.pl zmalała w ciągu roku z 7,16 do 3,22 mln.
Komunikacja
Strony Grupy WP zyskały w skali miesiąca 175 tys. użytkowników i 33 mln odsłon krajowych. Natomiast serwisy Google zanotowały o 889,5 tys. użytkowników więcej niż rok wcześniej.

Mapy i lokalizatory
Strony Google z tej kategorii odwiedziło o 1,69 mln polskich internautów więcej niż w styczniu ub.r. Natomiast Zumi.pl zanotowało o 293,3 tys. użytkowników mniej i 7 mln odsłon więcej, a strony Targeo.pl - o 371,8 tys. użytkowników więcej.
Hosting
Republika.pl straciła w skali roku 323 tys. użytkowników i 1,01 mln odsłon krajowych. Za to strony hostingowane Home.pl zyskały 141,5 tys. użytkowników, a witryny Google - 484,1 tys.
Publiczne
Serwis Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy w miesiącu jej finału odwiedziło 1,5 mln internautów, o 200 tys. więcej niż rok wcześniej. Witryna Sejmu zyskała w skali roku 179,2 tys. użytkowników, a strona ZUS-u straciła 539,7 tys.
Wyszukiwarki i katalogi
Strony Google z tej kategorii odwiedziło o 1,22 mln polskich użytkowników więcej niż w styczniu ub.r., a Ask.com - o 1,92 mln mniej. Natomiast witryny Panoramy Fim zanotowały o 230,2 tys. użytkowników i 3,3 mln odsłon krajowych więcej.











