Biznes, finanse, prawo
Strony Onetu z tej kategorii miały ok. 700 tys. użytkowników i 22 mln odsłon mniej niż we wrześniu ub.r., serwisy Money.pl - 430 tys. użytkowników i ponad 4 mln mniej, a witryny Next Infor - 700 tys. użytkowników i prawie 3 mln odsłon mniej. Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło ponad 400 tys. użytkowników, wykonując 2,45 mln odsłon.
Informacje i publicystyka
Serwisy Onetu z tej kategorii straciły w skali roku prawie 600 tys. użytkowników, a witryny WP i Orange - prawie 100 tys. użytkowników i 18 mln odsłon. Natomiast strony Gazeta.pl miały 250 tys. real users mniej, za to 11 mln odsłon więcej.
Kultura i rozrywka
YouTube zyskał w skali roku ok. 120 tys. polskich użytkowników. Z kolei strony Onetu z tej kategorii miały 80 tys. real users więcej, za to ponad dwa razy odsłon mniej.

Motoryzacja
Witryny motoryzacyjne Allegro miały ponad 600 tys. użytkowników i 65 mln odsłon mniej niż przed rokiem. Za to niewielki wzrost odwiedzalności osiągnęły serwisy Onetu z tej kategorii.
Budownictwo i nieruchomości
Strony Gazeta.pl z tej kategorii zanotowały ok. 300 tys. real users mniej niż rok wcześniej, ale 11 mln odsłon więcej. Natomiast Witryny Muratora zyskały ok. 125 tys. real users i 2 mln odsłon.
Edukacja
Wikipedię odwiedziło 470 tys. polskich użytkowników mniej niż we wrześniu ub.r., a strony edukacyjne Google - 730 tys. mniej. Spore spadki zanotowały też serwisy Gazeta.pl z tej kategorii oraz Bryk.pl.
Erotyka
Redtube.com zyskał w skali roku 350 tys. polskich użytkowników, a Sexrura.pl - 530 tys., za to Pornhub.com stracił ok. 200 tys. real users.
Sport
Serwisy sportowe Onetu miały 470 tys. użytkowników i 45 mln odsłon mniej niż rok wcześniej, a strony WP i Orange - 420 tys. użytkowników i 22 mln odsłon mniej. Z kolei witryny Gazeta.pl i Interia.pl osiągnęły wzrosty zasięgu.

E-commerce
Serwisy Allegro bez Ceneo.pl straciły w skali roku ok. 800 tys. użytkowników i prawie 600 mln odsłon. Zasięg Groupona spadł aż o 1,5 mln real users, a Gruper w ogóle wypadł z czołowej dwudziestki, podczas gdy we wrześniu ub.r. miał prawie 1,5 mln użytkowników.
Styl życia
Strony Onetu z tej kategorii zanotowały niewielki spadek odwiedzalności (35 tys. real users i 23 mln odsłon), za to witryny WP i Orange - spory wzrost (355 tys. real users i 73 mln odsłon).
Turystyka
Serwis rozklad-pkp.pl odwiedziło 550 tys. użytkowników mniej niż we wrześniu ub.r., strony Onetu o turystyce - 425 tys. mniej, a witryny Nocowanie.pl - 100 tys. mniej. Natomiast niewielkie wzrosty odwiedzalności zanotowały serwisy WP i Orange oraz E-podroznik.pl.
Firmowe
Witryny Microsoftu miały 650 tys. polskich użytkowników mniej niż rok wcześniej, za to Adobe.com - 885 tys. więcej, a strony Play - 790 tys. więcej.

Nowe technologie
Strony Interii z tej kategorii straciły w skali roku 670 tys. real users, a Dobreprogramy.pl - 490 tys. Natomiast witryny Onetu zyskały 820 tys. real users i 11 mln odsłon, dzięki czemu awansowały z czwartego na drugie miejsce.
Praca
Serwisy WP i Orange o pracy miały 25 tys. użytkowników i 2,5 mln odsłon mniej niż przed rokiem, strony Grupy Pracuj - 185 tys. użytkowników mniej, ale prawie 2 mln odsłon więcej, natomiast witryny Gazeta.pl - 335 tys. użytkowników i 8 mln odsłon mniej.
Społeczności
Facebook przez rok zyskał 1,26 mln polskich użytkowników, za to NK.pl straciła aż 3,6 mln. Natomiast zasięg serwisów społecznościowych Google wzrósł o 1,1 mln real users.
Komunikacja
Serwisy GG Network z tej kategorii miały 340 tys. użytkowników i 740 tys. odsłon mniej niż w sierpniu. Natomiast strony Google, Onetu, o2 i Interii zanotowały w skali miesiąca nieznaczne wzrosły odwiedzalności. Rok temu w Megapanelu nie było jeszcze wydzielonej kategorii Komunikacja.

Mapy i lokalizatory
Strony Google z tej kategorii straciły w skali roku ok. 400 tys. użytkowników, a należące do Onetu Zumi.pl - 640 tys. użytkowników i 3,5 mln odsłon mniej. Mniejsze spadki odwiedzalności zanotowały też mapy i lokalizatory Targeo.pl oraz WP i Orange.
Hosting
Home.pl zanotowało 650 tys. użytkowników mniej niż we wrześniu ub.r., przez co zostało wyprzedzone przez Republika.pl, której spadek odwiedzalności w skali roku wyniósł 370 tys. użytkowników i 3,5 mln odsłon.
Publiczne
Strony policji i Uniwersytetu Warszawskiego odwiedziło mniej więcej tyle samo internautów co przed rokiem. Popularniejsze stały się serwisy Sejmu i Polskiej Organizacji Humanitarnej, a mniej popularna - witryna ZUS-u.
Wyszukiwarki i katalogi
Serwisy Google z tej kategorii straciły przez rok 515 tys. polskich użytkowników, a Ask.com - 100 tys. Natomiast strony Panoramy Firm miały aż o 680 tys. użytkowników i 4 mln odsłon mniej niż we wrześniu ub.r., przez co spadły z drugiego na trzecie miejsce.











