Sprzedaż ogółem tygodnika "Auto Świat" (Axel Springer Polska) wyniosła w listopadzie 2009 r. 101 585 egz., co w stosunku do listopada 2008 roku oznacza spadek o 8 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się tygodnik "Motor" (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą na poziomie 98 686 egz. (spadek o 2,5 proc.).
Trzecia pozycja przypadła miesięcznikowi "Top Gear" (Burda Media Polska), który na polskim rynku zadebiutował w marcu 2008 roku. Jego sprzedaż w listopadzie 2009 r. wyniosła 59 809 (w dół o 28 proc.).
Porównując dane z listopadzie 2009 r. do danych z poprzedniego miesiąca można stwierdzić, że najwięcej stracił "Świat Motocykli".
* -"Auto Świat" i "Motor" to tygodniki, natomiast pozostałe tytuły wymienione w zestawieniu są miesięcznikami.












