Według danych z badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl we wrześniu 2025 roku eDziecko.pl odwiedziło 2,04 mln internautów, co przełożyło się na 6,84 proc. zasięgu. Każdy spędził tam średnio 3 minuty i 49 sekund.
Witryna należy do Agory i wchodzi w skład pionu Gazeta.pl: ma analogiczny layout jak portal, a jej teksty pojawiają się na jego stronie głównej. We wrześniu miała ponad dwa razy więcej użytkowników od zajmującego drugą pozycję Parenting.pl (Grupa Wirtualna Polska), który przyciągnął 781,8 tys. internautów (2,62 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na minutę i 14 sekund.
Wirtualna Polska z końcem 2024 roku zrezygnowała w Mediapanelu z audytu, w konsekwencji czego jej witryny i aplikacje od stycznia br. notują w badaniu znacząco niższe wyniki niż poprzednio. Wirtualna Polska kwestionuje wyniki Mediapanelu, wskazując na znaczące rozbieżności między danymi audytowanymi i nieaudytowanymi. Według WP, Gemius instrumentalnie wykorzystuje jeden z elementów metodologii badania, zwany "balance amendmend", w stosunku do podmiotów, które przestały płacić za badanie.

MamaDu przed Mamo To Ja i M Jak Mama 24
Niżej w rankingu jest jeszcze kilka serwisów opartych na treściach dziennikarskich. MamaDu.pl (Grupa naTemat) zanotowało 582,6 tys. użytkowników oraz 2 minuty i 4 sekundy średniego czasu korzystania, Mamotoja.pl (Burda Media Polska) – 417,2 tys. internautów oraz 2 minuty i 14 sekund przeciętnego czasu, Mjakmama24.pl (Grup ZPR Media) – 234,6 tys. użytkowników oraz 2 minuty i 10 sekund średniego czasu. Natomiast na Babyboom.pl każdy 177,1 tys. internautów spędził przeciętnie 3 minuty i 45 sekund.
W czołowej dziesiątce są dwie aplikacje mobilne, które wyróżniają się długim czasem spędzanym tam przez internautów. Aplikację Find My Kids, pozwalająca lokalizować dzieci poprzez ich urządzenia elektroniczne, odwiedziło 459,9 tys. użytkowników, a każdy korzystał z niej średnio przez 18 minut i 29 sekund. Natomiast Preglife – Ciąża i Dziecko przyciągnęła 217,9 tys. internautów, każdego przeciętnie na 7 minut i 33 sekundy.

Zestawienie uzupełniają serwisy firm oferujących produkty dla małych dzieci. Bebiklub.pl (należący do Danone) zanotował 213,5 tys. użytkowników i 26 sekund średniego czasu korzystania, a Zdrowystartwprzyszlosc.pl (Nestlé) – 138,5 tys. użytkowników i 30 sekund przeciętnego czasu.
W porównaniu do sierpnia eDziecko straciło 344,1 tys. użytkowników (to 14,4 proc. w dół) przy wzroście przeciętnego czasu korzystania o 40 sekund (21,2 proc.). W konsekwencji zmalała jego przewaga zasięgowa nad Parenting.pl, na którym liczba odwiedzających zwiększyła się o 144,5 tys. (22,7 proc.), a średni czas spędzony przez każdego zmalał o 31 sekund (29,5 proc.).
Na Mamadu.pl ubyło aż 553,1 tys. internautów, zaś przeciętny czas zmniejszył się o 26 sekund. To spadek odpowiednio o 48,7 i 17,3 proc.

Za to aplikacja Find My Kids zyskała 60,6 tys. użytkowników (15,2 proc.) oraz 4 minuty i 51 sekund średniego czasu korzystania (35,6 proc.), a Mamotoja.pl – 175,4 tys. odwiedzających (72,6 proc.).











