Największa w historii kampania reklamowa Interia.pl

Od 1 grudnia br. trwa wizerunkowa kampania reklamowa portalu Interia.pl.

masz-ip
masz-ip
Udostępnij artykuł:

Działania promocyjne pod hasłem "INTERIA.PL - Portal młodych bez względu na wiek" prowadzone są głównie w telewizji, radiu, prasie, kinach oraz internecie.

„Wykorzystane przez nas hasło kampanii jest odzwierciedleniem cech charakterystycznych naszych odbiorców: ludzi młodych, dynamicznych i kreatywnych, ale bez względu na wiek. Takich, którzy szukają rozrywki, ale też pogłębionej informacji. Ofertę kształtujemy w taki sposób, aby każdy znalazł to coś dla siebie. W naszej działalności chcemy wyzwalać pozytywną energię w narodzie." - wyjaśnia Grzegorz Błażewicz, Prezes Zarządu Interia.pl.

Akcja promocyjna potrwa do końca stycznia 2007 roku, a jej największe nasilenie nastąpi w ciągu najbliższych trzech, czterech tygodni. Kampania telewizyjna obejmie emisję spotów w kinach oraz w telewizji: TVP 1, TVP 2, MTV, VH1, Vivie, Planete oraz w ZigZap/Hyper. Zostały także zaplanowane emisje billboardów sponsorskich w telewizji Polsat. Kampania radiowa prowadzona będzie na antenie radia RMF FM. W tym samym czasie będzie można zobaczyć reklamy na łamach kilkunastu tytułów prasy opiniotwórczej, kobiecej, komputerowej i młodzieżowej, m.in.: Puls Biznesu, Gazeta Prawna, Życie Warszawy, Super Express, Film, Elle, CKM, Joy, Shape, Teraz Rock i Komputer Świat.

"To nasza największa w historii kampania, obejmująca większość dostępnych kanałów komunikacji. Myślę, że zasięg kampanii i przejrzystość przekazu w połączeniu z działaniami z zakresu marketingu wirusowego, które chcemy rozpocząć jeszcze w tym roku, przyczynią się do znacznego wzrostu świadomości naszej marki, a w konsekwencji do wzrostu zasięgu portalu" - dodaje Artur Potocki, Dyrektor Marketingu & PR Interia.pl.

W wybranych aglomeracjach będzie prowadzona także kampania bilboardowa. Towarzyszyć jej będzie akcja indoorowa w ponad dwustu szkołach i na ponad stu uczelniach wyższych. Uzupełnieniem akcji prowadzonej w mediach tradycyjnych będą działania w internecie, którymi poza autopromocją na portalu zostanie objętych kilkadziesiąt innych witryn.

Kampanię zaplanował, przygotował i zakupił we własnym zakresie Dział Marketingu & PR portalu.

masz-ip
Autor artykułu:
masz-ip
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji